21. sjednica Gradskog vijeća: Usvojen Godišnji izvještaj o izvršenju Proračuna Grada Krka za 2024. godinu zajedno sa setom programskih izvješća
U Velikoj gradskoj vijećnici, 08. travnja 2025. godine, na poziv predsjednika Nikše Franova, održana je 21. sjednica Gradskog vijeća Grada Krka tijekom koje su raspravljene mnoge za naredno razdoblje relevantne teme o kojima više doznajte iz priloženih sažetaka.
Na samom početku, većinom vijećničkih glasova, usvojena je dopuna Dnevnog reda, i to s prijedlogom Izvješća o radu davatelja javne usluge Ponikve Eko otok Krk d.o.o., dok su odbijene dvije inicijative vijećnika Gorana Marevića da se u Dnevni red uvrsti prijedlog Odluke o prijenosu sjednica Gradskog vijeća Grada Krka, kao i prijedlog Odluke o isplati prigodnog dara (uskrsnice) umirovljenicima i korisnicima nacionalne naknade za starije osobe s područja Grada Krka u 2025. godini.
U sklopu aktualnog sata kojim je označen početak sjenice raspravljalo se o mogućnosti prenošenja sjednica Gradskog vijeća putem videozapisa, aktualnostima vezanim uz realizaciju Programa poticane stanogradnje (POS) u naselju Kornić, antenskom sustavu Grada Krka (KDS) koji je početkom travnja ove godine emitiranje digitalnih kanala nastavio isključivo putem DVB-T2/C standarda, mogućim alternativama onih prometnih rješenja koja uključuju postavljanje usporivača prometa, (ne)mogućnostima korištenja Velike gradske vijećnice u svrhu predizborne i izborne promidžbe te nedoumicama vezanim uz verificiranje zapisnika s posljednje sjednice Gradskog vijeća održane na kraju mandatnog razdoblja.
– usvojen Zapisnika s 20. sjednice Gradskog vijeća Grada Krka, održane 25. veljače 2025. godine
Materijale preuzmite: OVDJE.
– s 11 afirmativnih glasova i jednim suzdržanim usvojen prijedlog Godišnjeg izvještaja o izvršenju Proračuna Grada Krka za 2024. godinu s prilozima: (1) Knjigom izdanih računa u 2024. godini; (2) Izvodom iz Knjige javnog duga za 2024. godinu; (3) Izvještajem o korištenju proračunske zalihe za razdoblje od 01. 01. - 31. 12. 2024. godine; (4) Odlukom o II. preraspodjeli sredstava planiranih u Proračunu Grada Krka za 2024. godinu; (5) Izvještajem o korištenju sredstava EU; (6) izvještajima proračunskih korisnika o izvršenju financijskih planova za 2024. godinu (Dječji vrtić Katarina Frankopan Krk, Centar za kulturu Grada Krka, Gradska knjižnica Krk, Javna vatrogasna postrojba Grada Krka)
Proračun Grada Krka za 2024. godinu usvojen je 12. prosinca 2023. s planiranim prihodima i primicima u iznosu od 19.883.800,00 eura, planiranim viškom prihoda od 205.900,00 eura te rashodima i izdacima u iznosu od 20.089.700,00 eura, da bi prvom izmjenom, donesenom 26. lipnja 2024., bio povećan na 22.426.829,35 eura prihoda i primitaka, 781.412,35 eura konsolidiranog prenesenog manjka iz 2023. te 21.645.417,00 eura rashoda i izdataka. Drugom izmjenom, potvrđenom 10. prosinca 2024., definiran je konačni gradski budžet od 21.436.412,35 eura prihoda i primitaka, 781.412,35 eura konsolidiranog prenesenog manjka iz 2023. te 20.655.000,00 eura rashoda i izdataka.
Konsolidirani Proračun (kojim su obuhvaćeni i financijski rezultati proračunskih korisnika) ostvaren je u iznosu od 20.807.769,02 eura, što je 97 posto plana, a u odnosu na 2023. godinu kada je realizirano 20.770.200,59 eura, ostvarenje je više za 0,18 posto.
Prihodi poslovanja tako su ostvareni u iznosu od 20.425.392,85 eura, što je 99 posto od plana, a u odnosu na 2023. tijekom koje je uprihodovano 17.870.369,30 eura, 2024. godine realizirano ih je 14 posto više. U ukupnom ostvarenju, Grad Krk sudjeluje sa 16.901.446,93 eura (82,74 posto), Gradska knjižnica Krk sa 14.214,18 eura (0,07 posto), Centar za kulturu Grada Krka sa 79.078,56 eura (0,39 posto), Dječji vrtić Katarina Frankopan Krk s 2.775.458,93 eura (13,59 posto) i Javna vatrogasna postrojba Grada Krka sa 655.194,25 eura (3,21 posto). Prihodi od prodaje nefinancijske imovine ostvareni su u iznosu od 310.150,35 eura, što je 77 posto plana, te za 173 posto više od ostvarenja koje je u iznosu od 113.588,25 eura realizirano prošle godine. Primitci od financijske imovine i zaduživanja u 2024. ostvareni su iznosu od 72.225,82 eura. (Naime, krajem 2024. godine ugovoren je dugoročni kredit s Erste&Steiermärkische bankom za projekt izgradnje dvorane za borilačke sportove u iznosu od 1.061.800.,00 eura. Rok korištenja kredita je do 30. lipnja 2025., s time da je dana 31. prosinca 2024. godine kredit iskorišten u navedenom iznosu.)
Povećanje prihoda u odnosu na prethodnu godinu ostvareno je od: prihoda od poreza na dohodak (za 31 posto), stalnih poreza na nepokretnu imovinu - kuće za odmor (za 92 posto), povremenih poreza na imovinu, tj. poreza na promet nekretninama (za 45 posto), pomoći od inozemstva i od subjekata unutar općeg proračuna (za 1 posto), prihoda od imovine (za 22 posto), prihoda od prodaje proizvoda i robe te pruženih usluga te prihoda od donacija (za 51 posto) te kazni i upravnih mjera (za 42 posto).
Smanjenje prihoda u odnosu na prethodnu godinu ostvareno je od: prihoda od upravnih i administrativnih pristojbi te pristojbi po posebnim propisima i naknadama (za 1 posto) te prihoda od prodaje nefinancijske imovine (za 173 posto).
U strukturi prihoda poslovanja najznačajniji su: prihodi od poreza (porez na dohodak, porez na imovinu i porez na robu i usluge) - 7.824.730,43 eura; prihodi od upravnih i administrativnih pristojbi te pristojbi po posebnim propisima (komunalni doprinos, komunalna naknada, upravne i administrativne pristojbe, prihodi po posebnim propisima) - 3.185.028,80 eura; pomoći iz inozemstva i unutar opće države (tekuće i kapitalne pomoći državnog proračuna, decentralizirana sredstva, tekuće i kapitalne pomoći proračunskim korisnicima iz nenadležnog proračuna) - 7.898.716,39 eura.
Rashodi i izdaci Proračuna ostvareni su u iznosu od 19.390.989,48 eura, što u odnosu na planiranih 20.655.000,00 eura čini ostvarenje od 94 posto, s time da su u odnosu na 2023. smanjeni za 19 posto. Rashodi za zaposlene tako su realizirani u iznosu od 5.428.416,44 eura, što je 96 posto plana, materijalni rashodi u iznosu od 4.806.100,94 eura - 95 posto plana, financijski rashodi u iznosu od 50.954,75 eura - 95 posto plana, pomoći u iznosu od 354.101,33 eura - 96 posto plana, naknade građanima i kućanstvima u iznosu od 439.303,63 eura - 94 posto plana te ostali rashodi u iznosu od 1.032.059,94 eura - 89 posto plana. Također, rashodi za nabavu nefinancijske imovine ostvareni su iznosu od 4.007.099,67 eura - 87 posto plana, a izdaci za financijsku imovinu i otplatu zajmova u iznosu od 3.272.952,78 eura - 100 posto plana.
Konačno, uzmu li se u obzir prihodi i primici ostvareni u iznosu od 20.807.769,02 eura, preneseni manjak prihoda iz 2023. u iznosu od 781.412,35 eura te rashodi i izdaci realizirani u iznosu od 19.390.989,48 eura, konsolidirani višak prihoda u 2024. godini (iliti ukupan konsolidirani rezultat poslovanja) iznosi 635.367,19 eura, a sastoji se od viška prihoda Proračuna Grada Krka (Jedinstvenog upravnog odjela Grada Krka) u iznosu od 508.095,37 eura, viška prihoda Javne vatrogasne postrojbe Grada Krka u iznosu od 112.184,32 eura, kao i viška prihoda Centra za kulturu Grada Krka u iznosu od 15.087,50 eura.
Materijale preuzmite ovdje: 1, 2, 3.
– s 11 afirmativnih glasova i jednim suzdržanim usvojen prijedlog Odluke o raspodjeli rezultata za 2024. godinu
Godišnjim izvještajem o izvršenju Proračuna Grada Krka za 2024. utvrđen je konsolidirani višak prihoda za 2024. godinu u iznosu od 635.367,19 eura. Isti se sastoji od viška prihoda Proračuna Grada Krka (Jedinstvenog upravnog odjela Grada Krka) u iznosu od 508.095,37 eura, viška prihoda Javne vatrogasne postrojbe Grada Krka u iznosu od 112.184,32 eura, kao i viška prihoda Centra za kulturu Grada Krka u iznosu od 15.087,50 eura.
Višak prihoda Proračuna Grada Krka (Jedinstvenog upravnog odjela Grada Krka) za 2024. godinu u iznosu od 508.095,37 eura, prema izvorima financiranja, tvore sljedeći viškovi i manjkovi. Viškovi koji podrazumijevaju: višak općih prihoda, višak prihoda od spomeničke rente, višak kapitalne pomoći za izgradnju dvorane za borilačke sportove, višak kapitalne pomoći za financiranje projekta prikupljanja, odvodnje i pročišćavanja otpadnih voda na području otoka Krka, višak prihoda od donacija, višak neutrošenih sredstava od prodaje stanova sa stanarskim pravom, višak prihoda od pomoći Fonda za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost za sanaciju deponije Treskavac te višak kapitalnih pomoći od Ministarstva turizma i sporta Republike Hrvatske za uređenje Centra aktivnosti Krk. I, manjkovi koji podrazumijevaju: manjak prihoda od Europskog poljoprivrednog fonda za ruralni razvoj za
uređenje i opremanje dječjeg igrališta/vježbališta u park šumi Dražica, manjak EU pomoći za projekt Climaborough horizon, manjak kapitalne pomoći iz drugih proračuna za rekonstrukciju Društvenog doma Bajčići, manjak kapitalne pomoći iz Državnog proračuna za dovršetak projekta izgradnje širokopojasne mreže sljedeće generacije - PRŠI, manjak tekuće pomoći od Fonda za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost za projekt provođenja izobrazno-informativnih aktivnosti o gospodarenju potpadam u okviru kružnog gospodarstva, manjak prihoda od zaduženja za izgradnju dvorane za borilačke sportove, manjak pomoći temeljem prijenosa EU sredstava za projekt izgradnje širokopojasne mreže sljedeće generacije - PRŠI te manjak prihoda od Europskog poljoprivrednog fonda za ruralni razvoj za rekonstrukciju zgrade Društvenog doma Bajčići.
Ukupni kumulirani konsolidirani rezultat poslovanja, u iznosu od 635.367,19 eura uvrstit će se u I. izmjene i dopune Proračuna Grada Krka za 2025. godinu.
Materijale preuzmite: OVDJE.
– s 11 afirmativnih glasova i jednim suzdržanim usvojen prijedlog Izvješća godišnjeg Programa održavanja komunalne infrastrukture za 2024. godinu
Izvješćem godišnjeg Programa održavanja komunalne infrastrukture za 2024. godinu utvrđeni su prošlogodišnji izvori, namjena i visina sredstava namijenjenih održavanju komunalne infrastrukture na području Grada Krka.
Sredstva potrebna za ostvarivanje ovog Izvješća čine: prihod od komunalne naknade u iznosu od 1.189.341,52 eura, prihod od naknade za održavanje groblja u iznosu od 397,76 eura, prihod od naknade za dozvole na pomorskom dobru u iznosu od 175.688,10 eura, prihod od naknade za koncesiju na pomorskom dobru u iznosu od 35.006,22 eura te opći (ostali) prihodi u iznosu od 631.185,16 eura, što je osiguralo konačan budžet od 2.031.618,85 eura.
Tijekom prošle godine na čišćenje javnih površina tako je utrošeno 241.598,97 eura, na održavanje javnih površina 852.689,31 euro, na održavanje nerazvrstanih cesta 527.873,34 eura, na održavanje objekata javne rasvjete 146.070,28 eura, na održavanje groblja 55.008,17 eura, na intelektualne usluge u Odsjeku za komunalno gospodarstvo 27.000,00 eura, na održavanje Sportsko-rekreacijskog centra Josip Uravić - Pepi 139.481,04 eura te na održavanje osnovnoškolske sportske dvorane 41.897,74 eura.
Materijale preuzmite: OVDJE.
– s 11 afirmativnih glasova i jednim suzdržanim usvojen prijedlog Izvješća o izvršenju Programa građenja komunalne infrastrukture za 2024. godini
Izvješćem o izvršenju Programa građenja komunalne infrastrukture za 2024. godinu utvrđeni su prošlogodišnji izvori, namjena i visina sredstava predviđenih za gradnju objekata i uređaja komunalne infrastrukture na području Grada Krka.
Sredstva potrebna za ostvarivanje ovog Izvješća čine prihod od komunalnog doprinosa u iznosu od 891.999,40 eura, prihod iz proračuna jedinice lokalne samouprave (opći prihodi) u iznosu od 690.889,08 eura te prihodi temeljem ugovora, naknada i drugih izvora propisanih posebnim zakonom (od pomoći i prodaje imovine) u iznosu od 123.049,63 eura, što je osiguralo konačni budžet od 1.705.938,11 eura.
Tijekom prošle godine na izgradnju i projektiranje građevina komunalne infrastrukture koje su građene radi uređenja neuređenih dijelova građevinskog područja utrošeno je 219.861,34 eura, na izgradnju i projektiranje građevina komunalne infrastrukture koje su građene u uređenim dijelovima građevinskog područja 483.571,76 eura, na izgradnju i projektiranje građevina komunalne infrastrukture koje su građene izvan građevinskog područja 5.500,00 eura, a na postojeće građevine komunalne infrastrukture koje su rekonstruirane i načine rekonstrukcije 997.005,01 euro. Prošlu je godinu tako obilježilo uređenje dječjih igrališta i sportsko-rekreacijskih zona, među kojima se posebice izdvajaju: biciklistička staza na predjelu Lunta, dječje igralište u Ul. Smokvik, dječje igralište u dvorištu Područnog vrtića Krk, multi-sport zona u naselju Vrh i dječje igralište na predjelu Portapisana.
Materijale preuzmite: OVDJE.
– (1) s 11 afirmativnih glasova i jednim suzdržanim usvojen prijedlog Izvješća o izvršenju Programa raspodjele sredstava turističke pristojbe za 2024. godinu; (2) s 11 afirmativnih glasova i jednim suzdržanim usvojen prijedlog Izvješća o izvršenju Plana raspodjele sredstava spomeničke rente za 2024. godinu; (3) s 11 afirmativnih glasova i jednim suzdržanim usvojen prijedlog Izvješća o korištenju sredstava ostvarenih od zakupa, prodaje, prodaje neposrednom pogodbom, privremenog korištenja i davanja na korištenje izravnom pogodbom poljoprivrednog zemljišta u vlasništvu Republike Hrvatske na području Grada Krka u 2024. godini; (4) s 11 afirmativnih glasova i jednim suzdržanim usvojen prijedlog Izvješća o korištenju sredstava naknade za zadržavanje nezakonito izgrađenih zgrada u prostoru na području Grada Krka u 2024. godini
(1) Prihodi od turističke pristojbe u 2024. godini ostvareni su u iznosu od 309.082,45 eura (296.594,69 eura turističke pristojbe i 12.487,76 eura turističke pristojbe na plovnom objektu), a utrošeni su na: sufinanciranje rada Turističke zajednice otoka Krka (32.420,18 eura), sufinanciranje rada Turističke zajednice Grada Krka (85.000,00 eura), sufinanciranje rada Turističke zajednice Kvarnera (14.492,94 eura), sufinanciranje sportske manifestacije Jump2Krk (8.000,00 eura), sufinanciranje Krčkog karnevala (6.984,59 eura), održavanje video nadzora (12.194,76 eura), održavanje tradicijskih brodica (917,67 eura), bežični Wi-Fi Internet (9.126,40 eura), sufinanciranje regate Krčka jedra (2.400,00 eura), intelektualne i osobne usluge za manifestacije i ostale potrebe (15.144,22 eura), sufinanciranje festivala Melodije Istre i Kvarnera (6.937,00 eura), opremu Wi-Fi sustava (932,63 eura), adventsku dekorativnu rasvjetu (8.031,25 eura), sufinanciranje mjesnog prijevoza (14.600,00 eura), zaštitu komunalne opreme i podizanje razine sigurnosti (35.660,00 eura), održavanje tematskih pješačkih i biciklističkih staza (13.270,00 eura) i sufinanciranje rada Turističke ambulante i hitne medicinske službe (42.969,80 eura).
(2) Prihodi od spomeničke rente u 2024. godini ostvareni su u ukupnom iznosu od 24.949,48 eura, a sastoje se od prihoda od spomeničke rente u iznosu od 684,83 eura te prihoda od spomeničke rente po kvadratnom metru u iznosu od 24.264,65 eura. Ta sredstva u prošloj godini nisu utrošena budući da nisu realizirani programi i projekti koji se njima financiraju, a utrošit će se ove godine.
(3) Prihodi od zakupa, prodaje, prodaje izravnom pogodbom, privremenog korištenja i davanja na korištenje izravnom pogodbom poljoprivrednog zemljišta u vlasništvu Republike Hrvatske na području Grada Krka u 2024. godini ostvareni su u ukupnom iznosu od 1.686,11 eura, a u cijelosti su utrošeni na održavanje poljoprivrednih putova.
(4) Prihodi od naknade za zadržavanje nezakonito izgrađenih zgrada u prostoru na području Grada Krka u 2024. godini ostvareni su u ukupnom iznosu od 4.715,67 eura, a u cijelosti su uloženi u izradu prostorno-planske dokumentacije.
Materijale preuzmite: OVDJE.
– (1) s 11 afirmativnih glasova i jednim suzdržanim usvojen prijedlog Izvješća o izvršenju Programa javnih potreba razvoja civilnog društva Grada Krka za 2024. godinu; (2) jednoglasno usvojen prijedlog Izvješća o izvršenju Programa javnih potreba u kulturi Grada Krka za 2024. godinu; (3) s 11 afirmativnih glasova i jednim suzdržanim usvojen prijedlog Izvješća o izvršenju Programa javnih potreba u području obrazovanja i brige o mladima Grada Krka za 2024. godinu; (4) s 11 afirmativnih glasova i jednim suzdržanim usvojen prijedlog Izvješća o izvršenju Programa javnih potreba u sportu Grada Krka za 2024. godinu; (5) s 11 afirmativnih glasova i jednim suzdržanim usvojen prijedlog Izvješća o izvršenju Programa javnih potreba u zdravstvu i socijalnoj skrbi Grada Krka za 2024. godinu
(1) Programom javnih potreba razvoja civilnog društva Grada Krka za 2024. godinu bila su utvrđena područja djelovanja udruga i drugih organizacija civilnog društva od interesa za Grad Krk, i to s namjerom jačanja civilnog sektora i uključivanja građana u društveno važna događanja. Temeljem Izvješća o izvršenju predmetnog Programa, tijekom prošle godine na aktivnosti socijalno-humanitarnih udruga po prethodno objavljenom javnom natječaju utrošeno je 49.381,39 eura, na programe javnih potreba u poljoprivredi po prethodno objavljenom javnom natječaju 10.000,00 eura, na kapitalne donacije udrugama u poljoprivredi 17.474,25 eura, na programe građanskih inicijativa po prethodno objavljenom javnom natječaju 20.482,05 eura, na programe javnih potreba u tehničkoj kulturi po prethodno objavljenom javnom natječaju 7.699,44 eura te na dodatne aktivnosti u društvenim djelatnostima 23.149,49 eura, što je ukupno 128.186,62 eura (92,4 posto od plana).
(2) Programom javnih potreba u kulturi Grada Krka za 2024. godinu bile su utvrđene aktivnosti, manifestacije, događanja i djelatnosti koje pridonose razvitku i promicanju kulturnog života na području Grada Krka. Temeljem Izvješća o izvršenju predmetnog Programa, tijekom prošle godine na programe javnih potreba u kulturi po prethodno objavljenom javnom natječaju utrošeno je 101.192,61 eura, na sufinanciranje Glazbene škole Ivana Matetića Ronjgova - Područnog odjela Krk 5.682,74 eura, na sufinanciranje opreme Glazbene škole Ivana Matetića Ronjgova - Područnog odjela Krk 11.073,09 eura, na najam Etno kuće Kornić 9.332,10 eura, na sufinanciranje Festivala folklora otoka Krka 929,06 eura, na sufinanciranje izdavaštva 8.636,28 eura, na sufinanciranje festivala Melodije Istre i Kvarnera 6.937,00 eura, na sufinanciranje regate Krčka jedra 2.400,38 eura, na održavanje djelatnosti Interpretacijskog centra pomorske baštine otoka Krka (intelektualne i osobne usluge; zakupnine i najamnine) 7.971,24 eura te na održavanje tradicijskih barki 25.611,78 eura, što je ukupno 179.766,28 eura (90,9 posto od plana).
(3) Programom javnih potreba u području obrazovanja i brige o mladima Grada Krka za 2024. godinu bile su utvrđene aktivnosti, projekti i programi vezani uz osnovno i srednjoškolsko obrazovanje, zatim pomoći učenicima i studentima te dodatne pomoći i nagrade obiteljima i učenicima s prebivalištem na području Grada Krka. Temeljem Izvješća o izvršenju predmetnog Programa, tijekom prošle godine na programe u osnovnoškolskom obrazovanju utrošeno je 6.777,52 eura, na program produženog boravka djece u osnovnoj školi 224.783,93 eura, na dodatne programe u osnovnoj školi 14.289,29 eura, na kapitalne programe u osnovnoškolskom obrazovanju 55.973,24 eura, na programe u srednjoškolskom obrazovanju 7.130,00 eura, na kapitalne pomoći u srednjoškolskom obrazovanju 24.808,00 eura, na stipendije učenicima i studentima 113.420,00 eura, na sufinanciranje prijevoza učenicima i studentima 16.656,08 eura, na subvencioniranje udžbenika i školske opreme učenicima osnovne škole 45.960,00 eura, na sufinanciranje priprema za državnu maturu 2.100,00 eura, na nagrade učenicima i sportašima 12.207,76 eura, na sufinanciranje boravka djece u dječjim vrtićima i jaslicama 15.436,77 eura te na nabavu poklon-paketa povodom blagdana sv. Nikole 15.546,19 eura, što je ukupno 555.088,78 eura (95,4 posto od plana).
(4) Programom javnih potreba u sportu Grada Krka za 2024. godinu bile su utvrđene sportske djelatnosti, poslovi i aktivnosti od značaja za Grad Krk. Temeljem Izvješća o izvršenju predmetnog Programa, tijekom prošle godine na programe javnih potreba u sportu po prethodno objavljenom javnom natječaju utrošeno je 227.759,25 eura, na najam školske sportske dvorane 3.175,50 eura, na kapitalne donacije udrugama u sportu 5.000,00 eura, na sufinanciranje međunarodne biciklističke utrke CRO Race 7.900,00 eura, na sufinanciranje sportske manifestacije Jump2Krk 8.000,00 eura, na nagrade učenicima i sportašima 6.994,15 eura, na održavanje Sportsko-rekreacijskog centra Josip Uravić Pepi 139.481,04 eura, na održavanje osnovnoškolske sportske dvorane 41.897,74 eura, na opremanje Sportsko-rekreacijskog centra Josip Uravić Pepi 19.235,00 eura te na održavanje i djelatnost Vježbališta na otvorenom Dražica (intelektualne i osobne usluge; usluge tekućeg i investicijskog održavanja; sportska oprema) 35.242,48 eura, što je ukupno 494.685,16 eura (95,5 posto od plana).
(5) Programom javnih potreba u zdravstvu i socijalnoj skrbi Grada Krka za 2024. godinu bile su utvrđene djelatnosti, aktivnosti i programi kojima je osigurano poboljšanje zdravstvene zaštite stanovnika i kojima se nastojao povećati opći životni standard socijalno ugroženih kućanstava s područja Grada Krka. Temeljem Izvješća o izvršenju predmetnog Programa, tijekom prošle godine na rad Turističke ambulante i hitne medicinske službe utrošeno je 42.969,80 eura, na dodatne standarde u zdravstvu 4.987,94 eura, na Socijalni program Grada Krka 88.068,76 eura, na sufinanciranje rada Gradskog društva Crvenog križa Krk 21.410,96 eura, na sufinanciranje opreme novorođenčadi 51.810,00 eura, na program pomoći i njege u kući (rad gerontodomaćice) 21.178,79 eura, na sufinanciranje rada Hospicija Marije Krucifikse Kozulić iz Rijeke 5.000,00 eura, na sufinanciranje digitalne logopedske vježbenice Kokolingo 14.760,00 eura, na sufinanciranje preventivnog pedijatrijskog programa IAIM masaža za bebe 1.000,00 eura te na novčane potpore umirovljenicima 84.350,00 eura, što je ukupno 355.536,25 eura (1,1 posto više od plana).
Materijale preuzmite: OVDJE.
– jednoglasno usvojeno Izvješće Gradonačelnika Grada Krka za razdoblje od 01. srpnja do 31. prosinca 2024. godine
Materijale preuzmite: OVDJE.
– s 11 afirmativnih glasova i jednim suzdržanim usvojen prijedlog Odluke o izmjeni Odluke o dugoročnom zaduživanju Grada Krka za realizaciju kapitalnog projekta
Materijale preuzmite: OVDJE.
– s 11 afirmativnih glasova i jednim suzdržanim usvojen prijedlog Odluke o odabiru najpovoljnijih ponuditelja za dodjelu dozvola za obavljanje djelatnosti na pomorskom dobru na području Grada Krka
Temeljem Zakona o pomorskom dobru i morskim lukama te Plana upravljanja pomorskim dobrom na području Grada Krka za razdoblje od 2024. - 2028. godine, Grad Krk objavio je Javni natječaj za dodjelu dozvola na pomorskom dobru na području Grada Krka, a koji je bio dostupan putem Službenih novina Primorsko-goranske županije te internetskih stranica i oglasne ploče Grada Krka, s time da je obavijest o raspisanom natječaju bila objavljena i u Novom listu. Rok za dostavu ponuda bio je utvrđen s datumom 07. travnjem 2025. godine, do 09.00 sati. Na natječaj su prispjele dvije ponude (za lokaciju broj 7: kupalište Dražica, zabavne i rekreacijske djelatnosti - aqua park, 1 kom. 100m2, te za lokaciju broj 46: kupalište-uvala Jert, iznajmljivanje opreme za rekreaciju i sport - ležaljke i suncobrani, 30 kom.), a njih je pregledalo i ocijenilo Povjerenstvo za provedbu natječaja za davanje dozvola na pomorskom dobru, o čemu je sastavljen Zapisnik.
Zakonom o pomorskom dobru i morskim lukama propisano je da temeljem zaprimljenih ponuda rješenje o davanju dozvole najpovoljnijem ponuditelju donosi izvršno tijelo jedinice lokalne samouprave, odnosno gradonačelnik Grada Krka. Rješenjem gradonačelnika, a sukladno ovoj Odluci, utvrđuju se: ovlaštenik dozvole, godišnji iznos naknade, rokovi dospijeća plaćanja naknade, vremensko razdoblje važenja dozvole te ostali uvjeti i obveze ovlaštenika dozvole utvrđeni Zakonom o pomorskom dobru i morskim lukama te drugim podzakonskim propisima. Također, davatelj dozvole dužan je donijeti rješenje o ukidanju dozvole, ako se utvrdi da ovlaštenik dozvole pomorsko dobro koristi izvan opsega i uvjeta utvrđenih dozvolom i/ili da ograničava opću upotrebu pomorskog dobra.
Materijale preuzmite: OVDJE.
– s 11 afirmativnih glasova i jednim suzdržanim usvojen prijedlog Odluke o ukidanju statusa javnog dobra na katastarskim česticama u k.o. Skrbčići
Sukladno Zakonu o cestama, ovom se Odlukom ukida status javnog dobra na sljedećim parcelama u k.o. Skrbčići: (1) k.č. 1374/15 u zemljišnoj knjizi i katastru zemljišta upisanoj kao cesta površine od 4 m2 te u z.k.ul. 1294 kao javno dobro u općoj uporabi u neotuđivom vlasništvu Grada Krka; (2) k.č. 1374/17 u zemljišnoj knjizi i katastru zemljišta upisanoj kao cesta površine od 39 m2 te u z.k.ul. 1294 kao javno dobro u općoj uporabi u neotuđivom vlasništvu Grada Krka; (3) k.č. 1379/2 u zemljišnoj knjizi i katastru zemljišta upisanoj kao cesta površine od 64 m2 te u z.k.ul. 4207 kao javno dobro u općoj uporabi u neotuđivom vlasništvu Grada Krka; (4) k.č. 1391/12 u zemljišnoj knjizi i katastru zemljišta upisanoj kao cesta površine od 38 m2 te u z.k.ul. 1294 kao javno dobro u općoj uporabi u neotuđivom vlasništvu Grada Krka; (5) k.č. 1391/13 u zemljišnoj knjizi i katastru zemljišta upisanoj kao cesta površine od 37 m2 te u z.k.ul. 1294 kao javno dobro u općoj uporabi u neotuđivom vlasništvu Grada Krka; (6) k.č. 1391/15 u zemljišnoj knjizi i katastru zemljišta upisanoj kao cesta površine od 22 m2 te u z.k.ul. 1294 kao javno dobro u općoj uporabi u neotuđivom vlasništvu Grada Krka; (7) k.č. 1391/16 u zemljišnoj knjizi i katastru zemljišta upisanoj kao cesta površine od 7 m2 te u z.k.ul. 1294 kao javno dobro u općoj uporabi u neotuđivom vlasništvu Grada Krka; (8) k.č. 1391/17 u zemljišnoj knjizi i katastru zemljišta upisanoj kao cesta površine od 22 m2 te u z.k.ul. 1294 kao javno dobro u općoj uporabi u neotuđivom vlasništvu Grada Krka; (9) k.č. 1391/19 u zemljišnoj knjizi i katastru zemljišta upisanoj kao cesta površine od 34 m2 te u z.k.ul. 1294 kao javno dobro u općoj uporabi u neotuđivom vlasništvu Grada Krka; (10) k.č. 1391/20 u zemljišnoj knjizi i katastru zemljišta upisanoj kao cesta površine od 26 m2 te u z.k.ul. 1294 kao javno dobro u općoj uporabi u neotuđivom vlasništvu Grada Krka.
Nakon upisa prava vlasništva u korist Grada Krka, Hrvatske ceste d.o.o. Zagreb i Grad Krk zaključit će ugovor o prijenosu prava vlasništva bez naknade s Grada Krka na ime i u korist Hrvatskih cesta d.o.o. Zagreb, budući da navedene nekretnine ulaze u zahvat rekonstrukcije državne ceste DC104, dionice od lokalne ceste LC8086 do trajektne luke Valbiska, a za što je Primorsko-goranska županija, Upravni odjel za prostorno uređenje i zaštitu okoliša, Ispostava u Krku, izdala pravomoćnu lokacijsku dozvolu i pravomoćno rješenje o produženju važenja lokacijske dozvole. Za predmetnu rekonstrukciju interes Republike Hrvatske utvrđen je Zakonom o cestama, dok je prijenos prava vlasništva na Hrvatske ceste d.o.o. Zagreb, bez naknade, reguliran odredbama Zakona o uređivanju imovinsko-pravnih odnosa u svrhu izgradnje infrastrukturnih građevina.
Materijale preuzmite: OVDJE.
– s osam afirmativnih glasova, tri suzdržana i jednim protiv usvojen prijedlog Zaključka o donošenju Procjene rizika od velikih nesreća za područje Grada Krka
Temeljem Zakona o sustavu civilne zaštite, predstavničko tijelo, na prijedlog izvršnog tijela jedinice lokalne i područne (regionalne) samouprave, donosi procjenu rizika od velikih nesreća, a koja se izrađuje u svrhu smanjenja rizika i posljedica velikih nesreća, odnosno prepoznavanja i učinkovitijeg upravljanja rizicima.
Potreba izrade Procjene rizika za područje Grada Krka temelji se na sljedećim društvenim, ekonomskim i praktičnim razlozima: (1) standardizaciji procjenjivanja rizika na svim razinama i od strane svih sektora, (2) prikupljanju svih bitnih podataka u jednom referentnom dokumentu, (3) unaprjeđenju shvaćanja rizika za potrebe praktičnog korištenja u postupcima planiranja, osiguranja, investiranja te ostalim srodnim aktivnostima te (4) pojednostavnjenju procesa u svrhu lakšeg nadzora i razumijevanja izlaznih rezultata.
Procesi i metodologije analiziranja i procjenjivanja rizika kontinuirano se razvijaju i modificiraju sukladno promjenama u okolišu. Stoga, Procjena rizika Grada Krka predstavlja stanje na području Grada Krka s danom donošenja dokumenta, a osim na njegovoj prethodnoj verziji (iz travnja 2022. godine) temelji se i na Smjernicama za izradu procjene rizika od velikih nesreća na području Primorsko-goranske županije (iz veljače 2017. godine) čija je svrha uređenje sveobuhvatnog, cjelovitog i objektivnog pristupa u procesu procjenjivanja rizika kako bi se ublažile sve njegove posljedice.
Procjena rizika označava metodologiju kojom se utvrđuju priroda i stupanj rizika, prilikom čega se analiziraju potencijalne prijetnje i procjenjuje postojeće stanje ranjivosti koji zajedno mogu ugroziti stanovništvo, materijalna i kulturna dobra te biljni i životinjski svijet. Rizik obuhvaća kombinaciju vjerojatnosti nekog događaja i njegovih negativnih posljedica.
Procjena rizika podrazumijeva: (1) identifikaciju rizika - proces pronalaženja, prepoznavanja i opisivanja rizika, (2) analizu rizika - pregled tehničkih karakteristika prijetnji kao što su lokacija, intenzitet, učestalost i vjerojatnost, zajedno s analizom izloženosti i ranjivosti te procjenom učinkovitosti prevladavajućih i alternativnih kapaciteta za suočavanja u pogledu vjerojatnih rizičnih scenarija te (3) vrednovanje rizika - usporedbu rezultata analize rizika s kriterijima prihvatljivosti rizika.
Procjenu rizika od velikih nesreća Grada Krka izradila je tvrtka DLS d.o.o., a sadržajem dokumenta obuhvaćene su sjedeće teme: (1) Uvod (Temelj za izradu procjene rizika), (2) Osnovne karakteristike područja Grada Krka (Geografski pokazatelji, Društveno-politički pokazatelji, Ekonomsko-gospodarski pokazatelji, Prirodno-kulturni pokazatelji, Povijesni pokazatelji, Pokazatelji operativne sposobnosti), (3) Identifikacija prijetnji rizika (Popis identificiranih prijetnji i rizika, Odabrani rizici i razlog odabira, Karte prijetnji, Karte rizika), (4) Kriteriji za procjenu utjecaja prijetnji na kategorije društvene vrijednost (Život i zdravlje ljudi, Gospodarstvo, Društvena stabilnost i politika), (5) Vjerojatnost, (6) Scenariji (Potres, Ekstremne temperature, Požari otvorenog tipa, Epidemije i pandemije, Tehničko-tehnološke nesreće s opasnim tvarima, Poplava) (7) Usporedba rizika, (8) Analiza sustava civilne zaštite (Područje preventive, Područje reagiranja), (9) Vrednovanje rizika, (10) Popis suradnika u izradi procjene rizika, (11) Prilozi te (12) Ovlaštenje.
Materijale preuzmite: OVDJE.
– s 11 afirmativnih glasova i jednim suzdržanim usvojen prijedlog Izvješća o radu Savjeta mladih Grada Krka (od svibnja 2024. - prosinca 2024.)
Materijale preuzmite: OVDJE.
– s 11 afirmativnih glasova i jednim protiv usvojen prijedlog Izvješća o radu davatelja javne usluge Ponikve Eko otok Krk d.o.o.
Materijale preuzmite: OVDJE.