Obavijest o normalizaciji rada zdravstvenih službi i ponašanju u zdravstvenim ustanovama

Zbog povoljne epidemiološke situacije kako na otoku Krku tako i u cijeloj Primorsko-goranskoj županiji, od ovog vikenda više neće biti organizirano dežurstvo timova obiteljske medicine u prostoru krčke Turističke ambulante. Pacijenti se, stoga, za potrebe hitnih pregleda vikendom mogu obratiti Hitnoj medicinskoj pomoći, dežurnim ambulantama ili Kliničko bolničkom centru u Rijeci.

Rad svih zdravstvenih službi od ovog se tjedna vratio u normalan režim rada. Međutim, to je rezultiralo puno većem broju pacijenata u čekaonicama zdravstvenih ustanova, zbog čega oprez mora biti još veći! Prema tome, svi se pacijenti mole da prilikom ulaska u svoje ordinacije nose zaštitne maske (kirurške, platnene ili maramom pokriju nos i usta) te da na ulazu dezinficiraju ruke. Uz to, prije odlaska liječniku potrebno je OBAVEZNO telefonski se naručiti, odnosno na pregled doći u točno dogovoreno vrijeme. Ako je moguće, zdravstveni se savjeti ili administrativne potrebe rješavaju, također, telefonom ili elektronskim putem, čime se reduciraju gužve u čekaonicama, a prema tome i mogućnost širenja zaraze.

Prije ulaska u zdravstvenu ustanovu, pacijenti će biti zamoljeni da ispune anketni upitnik koji se može preuzeti na internetskim stranicama Doma zdravlja Primorsko-goranske županije ili u prilogu ove obavijesti. Upitnik je sastavljen na temelju preporuka Ministarstva zdravstva Republike Hrvatske, u dogovoru s Epidemiološkim odjelom Zavoda za javno zdravstvo Primorsko-goranske županije. S namjerom da se ubrza trijažni postupak, pacijenti upitnik mogu ispuniti i unaprijed.

Ovom prigodom, vodstvo Doma zdravlja Primorsko-goranske županije - Ispostave Krk, zahvaljuje svim timovima koji su, za potrebe otočana, volontirali vikendom i praznicima te time pomogli očuvanju dobre epidemiološke slike otoka, ali i svim korisnicima zdravstvene zaštite na odgovornom ponašanju u zdravstvenim ustanovama, uz molbu da se epidemiološke mjere poštuju jednako predano, kao i dosad.