151. Kolegij: Prihvaćen Sporazum o sufinanciranju izvanrednog održavanja, tj. sanacije kolnika na dijelu dionice županijske ceste Krk - Glavotok; odobrena sredstva za sufinanciranje ovogodišnjih aktivnosti Turističke zajednice otoka Krka
U uredu gradonačelnika, 17. veljače 2025. godine, održan je 151. sastanak Kolegija u čijim je raspravama, pored gradonačelnika Darija Vasilića, sudjelovao i Nikša Franov, predsjednik Gradskog vijeća Grada Krka.
Teme iz dnevnog reda pritom su obrazlagali: Radmila Živanović Čop, voditeljica Imovinsko-pravne službe, Đimi Skomeršić, voditelj Odsjeka za komunalno gospodarstvo, Ines Galjanić, voditeljica Odsjeka za prostorno planiranje i zaštitu okoliša, Andreana Gluvaković, voditeljica Odsjeka za društvene djelatnosti i Vedran Hajdin, voditelj Pododsjeka za redarstvo, dok je bilježenje povjereno Mladeni Matejčić, višoj stručnoj referentici.
Na početku ovotjednog sastanka, u sklopu razmatranja tema Imovinsko-pravne službe, po provedenom pregovaračkom postupku javne nabave bez prethodne objave za uslugu održavanja informacijskog sustava Grada Krka u 2025. godini, prihvaćena je ponuda tvrtke Infoprojekt d.o.o. iz Rijeke s pribrojenim PDV-om vrijedna 67.327,00 eura. Nastavno na odrađeni postupak javne nabave za opskrbu Grada Krka električnom energijom u 2025. godini, kao jedina zaprimljena, prihvaćena je ponuda tvrtke Hrvatska elektroprivreda - HEP d.d. iz Zagreba, s pribrojenim PDV-om vrijedna 164.676,00 eura. U nastavku, istaknuto je kako su pokrenuti postupci jednostavne nabave, i to za: (1) uslugu provođenja mjera dezinsekcije, dezinfekcije i deratizacije na području Grada Krka za 2025. i 2026. godinu uz procijenjenu vrijednost od 25.868,00 eura; (2) uslugu osiguranja imovine te osiguranje od odgovornosti i nezgoda za potrebe Grada Krka u 2025. godini uz procijenjenu vrijednost od 22.000,00 eura; (3) ustupanje radova na izgradnji oborinske odvodnje u južnom dijelu Mjesnog groblja Krk (kod ulaza) uz procijenjenu vrijednost od 25.860,00 eura; (4) uređenje pješačkog prijelaza s uključenom montažom svijetlećih znakova za mjerenje brzine i upozorenjem u Ružmarinskoj ulici u gradu Krku uz procijenjenu vrijednost od 14.171,50 eura; (5) postavljanje prometne signalizacije i opremanje ceste u Vinogradskoj ulici u gradu Krk (kod Srednje škole Hrvatski kralj Zvonimir) uz procijenjenu vrijednost od 15.722,55 eura; (6) ustupanje radova na popločavanju zapadnog ulaza na glavni gradski trg - Velu placu uz procijenjenu vrijednost od 12.520,00 eura; (7) ustupanje radova na uređenju stana (u vlasništvu Grada Krka) lociranog na adresi Dr. Dinka Vitezića 1 u gradu Krku uz procijenjenu vrijednost od 55.645,00 eura te (8) uslugu održavanja horizontalne i vertikalne signalizacije na području Grada Krka u 2025. godini uz procijenjenu vrijednost od 24.000,00 eura. Također, predstavljena je informacija o prošlotjednoj objavi natječaja za davanje u zakup javnih površina za postavu privremenih objekata (kioska i montažnih objekata) na području Grada Krka za lokacije na Lunti, Portapisani i Dunatu, dok će natječaj za davanje u zakup javnih površina za postavu privremenih objekata (štandova) u gradu Krku za lokacije: kod Sunčanog sata, kod Velog parka, na Šetalištu sv. Bernardina - iza pultova brodara i na Trgu Kamplin, biti objavljen početkom ovog tjedna. Pravo prijave na drugospomenuti natječaj imat će sve pravne i fizičke osobe koje imaju prijavljeno prebivalište (sjedište) na području Grada Krka u posljednjih deset godina i koje su registrirane za obavljanje onih djelatnosti koje su određene na natječajem obuhvaćenim javnim površinama. Prihvaćen je i prijedlog M. M. iz Pinezića za izuzimanje iz javnog dobra k.č. 2546/15, k.o. Linardići, upisane u katastru zemljišta za k.o. Linardići, i to u posjedovnom listu 323 (javno dobro - putovi), način uporabe: dvorište površine od 69 m2. Na spomenutoj nekretnini, kao i na ostalima u vlasništvu predlagateljice (k.č. 5, 15/1, 15/5 i 15/6, sve k.o. Linardići), izgrađena je ozakonjena stambena građevina.
Tijekom rasprave o predmetima Pododsjeka za redarstvo, na prijedlog Mjesnog odbora Poljica (temeljem zamolbe lovaca s njihovog područja), usvojena je ponuda Bravarsko-građevinskog obrta Colići iz Bajčića, u iznosu od 1.800,00 eura bez PDV-a, za sanaciju dotrajalog dijela krovišta na lovačkoj kućici Lovačkog društva Zec - Lovne grupe Poljica. Prihvaćena je i inicijativa Mjesnog odbora Skrbčići-Pinezići da krene u rješavanje problema kojeg oborinske vode stvaraju na adresi Skrbčići 19, s time da će najprije uslijediti terenski izvid, a potom i izrada troškovnika potrebnih radova. Nastavno na zaključak s prethodnog Kolegija, usvojena je ponuda tvrtke Dabiskop d.o.o. iz Nenadića, vrijedna 4.655,00 eura bez PDV-a, za obostrano strojno i ručno krčenje šiblja i niskog raslinja uz cestu na području Mjesnog odbora Vrh (u dužini od 3.500 metara), i to od naselja Vrh do Agroturizma Dvori Sv. Jurja, a potom lijevo i desno od Agroturizma prema moru. Temeljem predstavljenog Sporazuma o sufinanciranju izvanrednog održavanja, tj. sanacije kolnika mikro-asfaltom na LC 58086, lokalitet Vrh (dionica županijske ceste Krk - Glavotok), čiji su potpisnici Grad Krk i Županijska uprava za ceste Primorsko-goranske županije, prihvaćeno je sufinanciranje ove investicije tako da (financijski) udio Grada Krka iznosi 30.000,00 eura ili 66,67 posto, a udio Županijske uprave za ceste Primorsko-goranske županije 15.000,00 eura ili 33,33 posto. Ugostiteljskom obrtu VILI iz Krka nije dopušteno preseljenje instalacija za priključak na vodu na terasi ugostiteljskog objekta Slastičarnica Vili koji se nalazi ispod gradskih bedema (do ulaza na Velu placu), kao ni preseljenje lokacije za rashladnu vitrinu. Pored toga, prihvaćena je ponuda Obrta za usluge Gardenia iz Kornića, ukupno vrijedna 6.431,00 eura, za uređenje okoliša Policijske postaje Krk, a koja podrazumijeva: pripremne i zemljane radove, odnosno orezivanje stabala i postojećeg bilja, uklanjanje korova, pripremu terena za sadnju (na 278,6 m2) i uklanjanje površinskog sloja trave te nabavu biljnog materijala, supstrata i ukrasnog kamenja.
U kontekstu obrade tema Odsjeka za komunalno gospodarstvo, temeljem usporedbe dviju zaprimljenih ponuda, odnosno troškovnika veterinarsko-higijeničarskih usluga za ovu godinu, i to Veterinarske stanice Rijeka d.o.o. iz Rijeke i zajedničke ponude Veterinarske ambulante Crikvenica d.o.o. iz Crikvenice i Društva za zaštitu životinja Rijeka iz Rijeke, za obavljanje usluga i poslova veterinarsko-higijeničarske službe na području Grada Krka u ovoj godini, kao povoljnija, izabrana je Veterinarska stanica Rijeka d.o.o. iz Rijeke. Podsjetimo, pritom, da Grad Krk s 50 posto iznosa subvencionira uslugu sterilizacije, ovariohisterektomije i kastracije mačaka s područja Grada Krka, uz napomenu da je po osobi ili kućanstvu odobrena sterilizacija, ovariohisterektomija ili kastracija, do najviše dvije mačke.
Tijekom rješavanja predmeta Odsjeka za društvene djelatnosti, mjesnim odborima Poljica i Vrh odobrene su potpore pojedinačno vrijedne 400,00 eura za (su)financiranje karnevalskih programa. S obzirom na zamolbu Osnovne škole Fran Krsto Frankopan - Matične škole Krk, prihvaćeno je sufinanciranje završne ekskurzije učenika osmih razreda. Za 52 učenika (prema trenutnim suglasnostima roditelja) tako je ponaosob odobrena potpora u iznosu od 50,00 eura. Osnovnoj školi Fran Krsto Frankopan - Matičnoj školi Krk, temeljem ponude Zajedničkog obrta u poljoprivredi M iz Krka, osigurana su i sredstva u ukupnom iznosu od 2.986,32 eura za potrebe godišnjeg održavanja školskog vrta uređenog u sklopu projekta Škola u gradu, grad u školi. Pored toga, Srednjoj školi Hrvatski kralj Zvonimir dodijeljeno je 600,00 eura pomoći za realizaciju maturalne zabave kojom je ove godine obuhvaćeno 56 maturanata iz različitih razrednih odjeljenja, od čega njih 23 s područja Grada Krka. Udruzi Kreativni Krk iz Krka dodijeljena je potpora u bruto iznosu od 2.500,00 eura, za nastup grupe Dunije (koju čine renomirane glazbenice Dunja Knebl i Nina Romić) na ovogodišnjem, petom izdanju etno festivala Pul kaštela. Potom je usvojen prijedlog Ugovora o poslovnoj suradnji iniciran od strane Kliničko-bolničkog centra Rijeka (KBC Rijeka), a vezan uz pružanje specijalističko-konzilijarne zdravstvene zaštite u ordinacijama Doma zdravlja Krk od strane djelatnika KBC-a Rijeka. Temeljem ovog Ugovora, koji se zaključuje na razdoblje od 01. siječnja do 31. prosinca 2025. godine, Grad Krk u obvezi je KBC-u Rijeka isplatiti iznos od 159,27 eura po dolasku liječnika i medicinskih sestara, sukladno zaprimljenim fakturama. Nastavno na prijedlog tvrtke Pandora gong j.d.o.o. iz Rijeke da se otkupi dio naklade novoobjavljene knjige Pozdrav iz Krka, krčkog publicista Alana Žica-Teklina, bit će zatražena ponuda za otkup 70 primjeraka.
U postupku razmatranja predmeta Odsjeka za prostorno planiranje i zaštitu okoliša, analizirana je zamolba Mjesnog odbora Kornić za izradu geodetskog elaborata u svrhu rješavanja imovinsko-pravnih odnosa na k.č. 1879/9, k.o. Kornić, a koja je dijelom obuhvata nogostupa između naselja Kornić i Muraj čiju je izgradnju, također, predložio Mjesni odbor. Međutim, kako je predmetna dionica, prema Prostornom planu uređenja Grada Krka, planirana kao lokalna cesta, nadležnost nad njom, pa tako i u smislu izgradnje, ima Županijska uprava za ceste Primorsko-goranske županije, o čemu će se obavijestiti inicijatore.
Tijekom rasprave o temama Odsjeka za opće, pravne i kadrovske poslove, odobren je prijedlog Ugovora o financiranju Turističke zajednice otoka Krka za administrativne troškove i programske aktivnosti u 2025. godini, čiji su supotpisnici Grad Krk i Turistička zajednica otoka Krka, a kojim udio Grada u financiranju administrativnih troškova Turističkog ureda iznosi 11.078,74 eura (27 posto od ukupno planiranog iznosa iliti 41.032,37 eura), dok je za programsku aktivnost od interesa za sve jedinice lokalne samouprave i turističke zajednice na području otoka Krka predviđeno izdvajanje od 26.622,00 eura (27 posto od ukupno planiranog iznosa iliti 98.600,03 eura). Plaćanja temeljem predmetnog Ugovora predviđena su u tri jednaka obroka: prvi do 28. veljače, drugi do 17. travnja i treći do 17. srpnja ove godine.