Natječaj za davanje u zakup javnih površina za postavu privremenih objekata (kioska i montažnih objekata) na području Grada Krka
Grad Krk na temelju članka 12. Odluke o davanju u zakup javnih površina za postavu privremenih objekata (Službene novine Primorsko-goranske županije, broj: 18/10, 10/12, 29/15) objavljuje Natječaj za davanje u zakup javnih površina za postavu privremenih objekata (kioska i montažnih objekata) na području Grada Krka.
Natječaj se raspisuje za lokacije koje su označene brojevima s navedenim djelatnostima koje se na istima imaju obavljati te s početnim zakupninama kako slijedi:
A) Područje Lunta
Lokacija broj: 1
Dio k.č. 3939 k.o. Krk grad (sjeverni dio parcele), površine 45 m2, za koji se određuje obavljanje ugostiteljske djelatnosti i početna zakupnina u iznosu od 13.250,00 EUR.
Privremenom objektu pripada ugostiteljska terasa u površini od 124 m2 koja se naplaćuje u fiksnom iznosu od 54,00 EUR po m2 godišnje te zakup iste nije predmet nadmetanja.
Lokacija broj: 2
Dio k.č. 3932/1 k.o. Krk grad, površine 13 m2, za koji se određuje obavljanje ugostiteljske djelatnosti i početna zakupnina u iznosu od 5.250,00 EUR.
Privremenom objektu pripada ugostiteljska terasa u površini od 81 m2 koja se naplaćuje u fiksnom iznosu od 54,00 EUR po m2 godišnje te zakup iste nije predmet nadmetanja.
B) Područje Portapisana
Lokacija broj: 1
Dio k.č. 2517 k.o. Krk grad, površine 12 m2, za koji se određuje obavljanje ugostiteljske djelatnosti (prodaja palačinki) i početna zakupnina u iznosu od 5.000,00 EUR.
Lokacija nema predviđenu ugostiteljsku terasu.
Lokacija broj: 2
Dio k.č. 2517 k.o. Krk grad, površine 12 m2, za koji se određuje obavljanje ugostiteljske djelatnosti (prodaja sladoleda) i početna zakupnina u iznosu od 5.000,00 EUR.
Lokacija nema predviđenu ugostiteljsku terasu.
Lokacija broj: 3
Dio k.č. 2520 k.o. Krk grad, površine 17 m2, za koji se određuje obavljanje ugostiteljske djelatnosti i početna zakupnina u iznosu od 6.250,00 EUR.
Privremenom objektu pripada ugostiteljska terasa u površini od 104 m2 koja se naplaćuje u fiksnom iznosu od 54,00 EUR po m2 godišnje te zakup iste nije predmet nadmetanja.
C) Područje Dunat
Lokacija broj: 1
Dio k.č. 795 k.o. Kornić, površine 28 m2, za koji se određuje obavljanje ugostiteljske djelatnosti i početna zakupnina u iznosu od 9.000,00 EUR.
Privremenom objektu pripada ugostiteljska terasa u površini od 100 m2 koja se naplaćuje u fiksnom iznosu od 40,00 EUR po m2 godišnje te zakup iste nije predmet nadmetanja.
Lokacija broj: 2
Dio k.č. 795 k.o. Kornić, površine 12 m2, za koji se određuje obavljanje djelatnosti charter recepcije i početna zakupnina u iznosu od 3.750,00 EUR.
Lokacija nema predviđenu ugostiteljsku terasu.
Pravo prijave na natječaj:
Pravo prijave na natječaj imaju sve fizičke i pravne osobe koje su registrirane za obavljanje djelatnosti čije je obavljanje određeno na pojedinoj lokaciji.
Sukladno članku 15. stavak 6. Odluke o davanju u zakup javnih površina za postavu privremenih objekata, sadašnji zakupnik javne površine ukoliko sudjeluje i udovoljava uvjetima natječaja (koji je u potpunosti izvršavao obveze iz dosadašnjeg ugovora o zakupu) i koji prihvati najviši iznos postignute zakupnine na natječaju, ima prvenstveno pravo na sklapanje ugovora o zakupu.
Lokacije:
Lokacije se mogu vidjeti na izvodima iz katastarskog plana (orto-foto snimkama), koje se mogu dobiti na uvid u Odsjeku za opće pravne i kadrovske poslove (I. kat zgrade u Krku, Trg Josipa bana Jelačića 2, sobe 36 i 37), svakog radnog dana od 08.00 - 12.00 sati.
Lokacije navedene ovim oglasom natječaja su nepromjenjive .
Grad Krk može na navedenim područjima odrediti i druge lokacije koje mogu biti predmet novih natječaja.
Lokacije koje su predmet natječaja nisu slobodne od stvari, odnosno na istima se nalaze privremeni objekti sadašnjih zakupnika. Novi zakupnik moći će zaključiti ugovor o zakupu nakon što se predmetna lokacija oslobodi od osoba i stvari preda u posjed Gradu Krku.
Ugovori o zakupu javnih površina koje su predmet ovog natječaja zaključeni su sa sadašnjim zakupnicima do 15. travnja 2025. godine.
Vrijeme zakupa:
Za lokacije na području Portapisana i Dunat ugovor se zaključuje na rok od 3 (tri) godine. Za lokaciju broj 1 na području Lunta ugovor se zaključuje na rok od 3 (tri) godine, a za lokaciju broj 2 na području Lunta ugovor se zaključuje na rok od 1 (jedne) godine.
Zakupnina:
Početna zakupnina odnosi se na jednogodišnji period trajanja zakupa. Pored obveze plaćanja zakupnine za zakup javne površine, zakupnik je obvezan podmiriti i sve druge komunalne troškove, kao i sve troškove koji proizlaze iz njegova poslovanja.
Zakupnina se prvu godinu zakupa plaća prilikom zaključenja ugovora, dok se za preostale dvije godine zakupnina plaća u dva jednaka godišnja obroka.
Tehničko rješenje i izgled privremenog objekta:
Za sve privremene objekte potrebno je, na tehničko rješenje i izgled objekta, dobiti suglasnost Odsjeka za komunalno gospodarstvo Grada Krka.
Obveza je zakupnika da ishodi potrebnu prostorno plansku dokumentaciju, kao i sve ostale potrebne dokumente koje izdaju nadležna upravna tijela, a nužne su za uredno poslovanje zakupnika.
Prijave na natječaj moraju sadržavati:
- ispunjeni obrazac ponude koji se može dobiti u Odsjeku za opće pravne i kadrovske poslove (soba 36) svakog radnog dana od 08.00 - 12.00 sati, u koji se upisuju:
- podaci o natjecatelju (ime, prezime, adresa za fizičke osobe, odnosno naziv i adresa pravne osobe, OIB);
- naznaka naziva lokacije (označeno slovima) i broja lokacije te djelatnost;
- iznos ponuđene zakupnine;
- naziv banke i broj žiro računa za eventualni povrat jamčevine.
Uz ispunjeni obrazac ponude prilažu se sljedeći dokumenti:
- preslika osobne iskaznice (za fizičke osobe);
- preslika izvoda iz sudskog ili obrtničkog registra ili drugi jednakovrijedni dokument iz kojeg je razvidno da je natjecatelj registriran za obavljanje djelatnosti koja je određena za obavljanje na javnoj površini za koju se natječe; priznaje se osnovna registracija koja se odnosi na obavljanje djelatnosti za koju se natjecatelj natječe (npr. ugostiteljstvo i sl.), odnosno natjecatelj se može naknadno doregistrirati za specifičnu poddjelatnost sukladno traženju nadležnog tijela uprave;
- potvrda Odsjeka za proračun i financije Grada Krka da natjecatelj nema duga prema Gradu Krku po bilo kojoj osnovi ili ugovor zaključen s Gradom Krkom vezano za reguliranje eventualnih obveza za koje rok dospijeća nije protekao;
- potvrda nadležne Porezne uprave o tome da natjecatelj nema duga s osnova javnih davanja;
- potvrda o uplaćenoj jamčevini u visini od 50% početnog iznosa zakupnine za lokaciju za koju se natječe, na račun Grada Krka broj: HR5824020061821500001, model: 68; s pozivom na broj: 9016 - OIB.
Pismene ponude trebaju prispjeti najkasnije do 27. veljače 2025. godine, do 15.00 sati, na adresu Grad Krk, 51500 Krk, Trg Josipa bana Jelačića 2, u zatvorenoj kuverti s naznakom: Ne otvaraj - ponuda za zakup (navesti područje i broj lokacije).
Otvaranje ponuda, prvenstvo odabira, ugovori i trošak provedbe natječaja:
Ponude otvara Povjerenstvo za provedbu postupka odabira najpovoljnijeg natjecatelja.
Otvaranje ponuda je javno i održat će se 27. veljače 2025. godine u 15.00 sati, u Velikoj vijećnici Grada Krka, Krk, Trg Josipa bana Jelačića 2.
Odluku o izboru najpovoljnijih natjecatelja donosi Gradonačelnik, u roku od 10 (deset) dana računajući od dana otvaranja ponuda.
Kriterij za odabir najpovoljnije ponude:
Najpovoljnijom ponudom za pojedinu lokaciju utvrdit će se ponuda kojom natjecatelj nudi obavljanje odgovarajuće djelatnosti i najviši iznos godišnje zakupnine te koji je priložio svu traženu dokumentaciju iz koje se može utvrditi da zadovoljava tražene uvjete natječaja.
U slučaju alternativnih ponuda jednog natjecatelja za istu lokaciju, uzet će se u obzir ponuda s najvišim iznosom ponuđene zakupnine.
Nepotpune ponude i ponude koje prispiju nakon roka za otvaranje ponuda neće se razmatrati. Nepotpune ponude su ponude koje ne sadrže sve podatke navedene u obrascu ponude i svu dokumentaciju za koju je navedeno da ponuda za natječaj mora sadržavati. Ponuda natjecatelja koji prema Gradu Krku i Poreznoj upravi ima neizmirene i neregulirane obveze, neće se razmatrati.
Uplaćeni iznos jamčevine natjecateljima koji uspiju na natječaju uračunava se u zakupninu, a natjecateljima koji ne uspiju na natječaju jamčevina se vraća na žiro račun natjecatelja.
Zaključenje ugovora:
Odabrani natjecatelj obvezan je zaključiti ugovor o zakupu javne površine i platiti ugovorenu zakupninu za prvu godinu zakupa u roku od 15 (petnaest) dana od dana primitka Odluke o odabiru, odnosno u roku od 15 (petnaest) dana od dana kada javna površina bude predana u posjed Grada Krka slobodna od osoba i stvari.