Rad na komunikacijskim vještinama okupio turističke djelatnike

U Velikoj vijećnici Grada Krka, 24. ožujka 2014. godine, s ciljem što potpunije pripreme za aktivnosti u nadolazećoj turističkoj sezoni, održana je cjelodnevna radionica namijenjena turističkim djelatnicima različitih profila s područja Grada Krka.

Ovaj besplatni edukativni program realiziran je na inicijativu Turističke zajednice Grada Krka, a isti je proveden u suradnji sa zagrebačkom Agencijom za mystery shopping i unapređenje usluga Heraklea.
Zajedno s krčkom Turističkom zajednicom, ističe Sanja Gomuzak, direktorica spomenute agencije, organizirana je radionica na temu kvalitete usluga u turizmu s naglaskom na otkrivanje potencijalnih mogućnosti u komuniciranju s gostima. Ovom edukativnom programu priključilo se pedesetak turističkih djelatnika s područja Grada Krka, a s edukacijom će se nastaviti i u ostalim otočnim mjestima. Naime, interesa za ovaj program ima mnogo, obzirom da je agencija prošle godine realizirala projekt Tajni gost koji nas je poučio, koliko o našim manama, toliko i vrlinama, s time da smo se tijekom edukacije koncentrirali upravo na segmente turističke ponude koji bi mogli biti bolji. Tijekom same radionice, zaključuje Gomuzak, raspravljalo se o modelima komunikacije s gostima, očekivanjima gostiju obzirom na promjene koje su zahvatile tržište, odnosno kako radom na detaljima u svakodnevnom komuniciranju s gostima ostaviti odličan dojam sa željom da nam se iznova vrate.
Potaknuti prošlogodišnjim rezultatima istraživanja Tajni gost, a s ciljem što bolje pripreme za nadolazeću turističku sezonu, navodi Nataša Jurina, direktorica Turističke zajednice Grada Krka, odlučili smo se organizirati ovu, ali i ostale radionice koje su namijenjene svim ljudima što se na bilo koji način susreću s turistima. Takvi bi programi stoga trebali pridonijeti raspravi o problemima s kojima se susrećemo u komunikaciji s gostima, a da nam stručnjaci pritom ukažu na potencijalna rješenja vezana uz to kako biti što profesionalniji, ostaviti što bolji dojam ili uslugu prezentirati na što bolji način te kako, u interakciji s gostom, što sigurnije izaći iz krizne situacije. Upravo su to bili motivi za edukaciju lokalnog stanovništva o tome kako u komunikaciji s ljudima koji dolaze iz različitih kultura i dijelova svijeta, s različitim sustavima vrijednosti često drugačijim od naših, ostaviti što bolji i pozitivniji dojam. Poziv za ovu radionicu, zaključuje Jurina, bio je proslijeđen svima koji su na bilo koji način uključeni u turizam, rezultiravši naposlijetku dobrim odazivom, što znači da su naši ljudi pokazali interes i spremnost da idu ukorak s vremenom i prihvate nešto novo.