Pogledajte novi promotivni film Turističke zajednice Kvarnera koji otkriva ljepote Primorsko-goranske županije

Na Ljetnoj pozornici u Opatiji nedavno je održana svečana premijera novog promotivnog filma Turističke zajednice Kvarnera Make Your Own Movie koji je prije mjesec dana imao i svoju svjetsku premijeru, i to na Sarajevo film festivalu. U ovom su trominutnom filmskom uratku predstavljene ljepote brojnih turističkih destinacija u Primorsko-goranskoj županiji, uključujući Opatijsku i Crikveničko-vinodolsku rivijeru, Rijeku s Riječkim prstenom, Gorski kotar, kao i otoke Krk, Rab, Cres i Lošinj.

Atraktivnim kadrovima kojima su oslikane specifičnosti svake od prikazanih lokacija, film, nastao u zajedničkoj produkciji Filmerije i Kinoteke, gledatelje vodi na uzbudljivo putovanje najljepšim dijelovima Kvarnera. Redatelj i urednik filma Sanjin Stanić zajedno s Ljubom Zdjelarevićem potpisuje produkciju, a u suradnji s Edijem Mužinom autor je i scenarija. Direktor fotografije je Hrvoje Franjić, a u filmu se pojavljuju naša poznata glumačka imena: Ivan Raffaelli, Zijad Gračić, Serena Ferraiuolo, Damir Orlić i Marina Musulin.

 

 

Tijekom promocije, direktorica Turističke zajednice Kvarnera Irena Peršić Živadinov čestitala je svima uključenima u stvaranje ovog promotivnog filma za kojeg smatra da izvrsno oslikava turističku ponudu Primorsko-goranske županije, dok se redatelj Sanjin Stanić osvrnuo na ideju iz koje je izgradio priču.

– Ovogodišnji turistički rezultati pokazuju da nosimo titulu atraktivne destinacije što nam pokazuje da idemo u dobrom smjeru kada govorimo o promociji našeg kraja. Primorsko-goranska županija zauzima posebno mjesto na turističkoj karti Hrvatske što se ogleda u ponudi kulturnih, sportskih i zabavnih sadržaja koji sve uspješnije privlače turiste, kazala je Peršić Živadinov.

– S obzirom da živimo u jednom od najljepših kutaka svijeta, često nismo ni svjesni onog što baštinimo: prirodne ljepote, povijesno nasljeđe, umjetnost, arhitekturu…, zato je pristup snimanju ovakvog filma bio prilično zahtjevan. Ideja čitave priče proizašla je iz slogana Make Your Own Movie. Naime, kroz fotografije i priču glavnog junaka pokušali smo prikazati sve ono što smo doživjeli i snimili na terenu u devet dana, ali sažeto u tri minute. Namjera je bila spojiti turizam i filmsku industriju, a nadam se da smo u tome i uspjeli, te da će se naš uradak svidjeti široj publici, izjavio je Stanić.