Otok Krk predstavlja se na turističkim sajmovima u Poljskoj i Sloveniji
Nakon dvije godine pauziranja, Turistička zajednica otoka Krka dobila je priliku u drugoj polovici ožujka otočnu ponudu predstaviti na dvama važnim europskim turističkim sajmovima, istakla je Majda Šale, direktorica Turističke zajednice otoka Krka.
Prvi među njima je Globalnie International Fair of Tourism 2022 koji se između 18. i 20. ožujka odigrao u središtu Gornje Šleske, u poljskom gradu Katowice. Riječ je o sajmu internacionalnog karaktera koji je, 26. put za redom, okupio dvjestotinjak izlagača i, sukladno procjenama, više od osam tisuća posjetitelja, a bio je posvećen aktivnom odmoru: biciklizmu, pješačenju, vodenim sportovima, jedrenju, skijanju i svim ostalim sportsko-rekreacijskim aktivnostima.
Turistička zajednica otoka Krka na sajmu u Katowicama sudjelovala je u predstavljanju otočne turističke ponude na zajedničkom štandu Turističke zajednice Kvarnera.
– Čak i u ovim pandemijskim godinama, kad ukupni turistički promet znatno slabi, svjedoci smo da učešće naših posjetitelja iz Poljske kontinuirano i osjetno raste. Tako su u 2021. Poljaci premašili broj dolazaka, ali i ostvarenih noćenja u odnosu na rekordnu 2019. godinu. Podsjetimo, poljski su gosti lani na Krku ostvarili 32 tisuće dolazaka i nezanemarivih dvjestotinjak tisuća noćenja. Njihovo učešće u ukupnom broju noćenja otoka Krka je oko pet posto, a kako se očekuje i svibanjsko uvođenje LOT-ove aviolinije Varšava - Krk, a u lipnju i one na relaciji Krakow - Krk, držimo da bi poljskih gostiju ovog ljeta u nas moglo biti još i više, jer će mnogi iskoristiti te nove mogućnosti bržeg i jednostavnijeg dolaska na naš otok, kazala je Šale.
Drugi sajam, onaj Alpe Adria & Leisure Show koji se već 32 godine priređuje u Ljubljani kao najveći slovenski sajam te vrste, također će se otvoriti nakon dvogodišnje pauze. Između 23. i 26. ožujka ondje će biti predstavljeno oko 350 izlagača iz čak 13 država, s time da se očekuje i oko 20 tisuća posjetitelja.
Turistička zajednica otoka Krka svoju će predsezonsku ponudu predstaviti na zajedničkom štandu s Hrvatskom turističkom zajednicom i Turističkom zajednicom Kvarnera.
– U prošloj godini naši su susjedi na Krku ostvarili 91 tisuću dolazaka te čak 485 tisuća noćenja, što predstavlja povećanje od 25, odnosno 30 posto u odnosu na 2020. godinu. Učešće Slovenaca u ukupnim noćenjima otoka Krka iznosi 11,6 posto, a upravo ta brojka govori u prilog iznimnom značaju slovenskog tržišta za krčki turizam. Slovenci su, moramo priznati, dobri poznavatelji otočne ponude, redovito nas posjećuju i izvan sezone, nerijetko i u zimskom razdoblju, kad je Krk mnogima draga vikend-destinacija, zaključila je Šale.
Sudjelovanjem na ovim sajmovima Turističkoj zajednici otoka Krka pružila se prilika potencijalne goste upoznati s bogatom predsezonskom outdoor ponudom, posebice sa svime onime što se u otočnim središtima priređuje u vrijeme Uskrsa, kada se tradicionalno očekuju i dolasci prvih gostiju. U ovu su promotivnu inicijativu uključene i sve lokalne turističke zajednice, a za predstavljanje na sajmovima tiskani su i prigodni grafički materijali na poljskom i slovenskom jeziku s naznačenom aktualnom otočnom ponudom.