Online edukacija: Poslovanje malih iznajmljivača u doba pandemije

Lokalne turističke zajednice, zajedno s Turističkom zajednicom otoka Krka i Savjetovalištem za obiteljski smještaj Interligo d.o.o. iz Splita organiziraju online edukaciju namijenjenu malim iznajmljivačima, i to na temu Poslovanje malih iznajmljivača u doba pandemije, a koja će se 28. svibnja i 04. lipnja 2020. godine, s početkom u 17.00 sati, odvijati putem ZOOM platforme.

Ovaj će edukativni program donijeti raspravu o sljedećim tematskim cjelinama: (1) uređenju objekata u kontekstu pandemije; (2) prezentiranju smještaja; (3) komunikaciji s gostima; (4) dočeku i ispraćaju gosta; (5) čišćenju apartmana i kuća za odmor; (6) akontaciji; (7) kontaktiranju starih gostiju; (8) administrativnim promjenama (mjere Vlade Republike Hrvatske); (9) predlošcima (COVID-19 protokol, mjere COVID-19, kućni red i slično).

 

Za sve iznajmljivače s otoka Krka edukacija je besplatna, a prisustvovanje ovome online sastanku potrebno je prijaviti, i to lokalnoj turističkoj zajednici na jedan od sljedećih e-mailova:

– TZO Baška: info@visitbaska.hr;

– TZO Omišalj: info@visit-omisalj-njivice.hr;

– TZO Malinska: info@visitmalinska.com;

– TZO Dobrinj: info@visitdobrinj.hr;

– TZO Vrbnik: info@vrbnik.hr;

– TZO Punat: info@tzpunat.hr;

– TZG Krka: tic@tz-krk.hr.

 

Kako je broj sudionika ograničen, edukacija će se odvijati u dva prethodno istaknuta termina, što znači da se prilikom prijave potrebno odlučiti za jedan i to jasno naznačiti!

 

Upute za instalaciju i korištenje ZOOM platforme:

 

1. Instalacija aplikacije ZOOM Cloud Meetings na mobilne uređaje i računalo

 

Android korisnici (Huawei i Samsung):

– aplikaciju preuzmite putem linka dostupnog: OVDJE;

– alternativno u Google play store-u potražite ZOOM Cloud Meetings te ga instalirajte.

 

iOS korisnici (Apple):

– aplikaciju preuzmite putem linka dostupnog: OVDJE;

– alternativno u Apple store-u potražite ZOOM Cloud Meetings te ga instalirajte.

 

Korisnici računala:

– aplikaciju ZOOM Cloud Meetings možete instalirati i na računalo, ali zbog jednostavnosti preporuka je da se koristiti mobitel tj. mobilna aplikacija;

– no u slučaju korištenja računala, aplikaciju preuzmite putem linka dostupnog: OVDJE.

 

2. Pristupanje sastanku:

 

Na e-mail adrese sudionika edukacije bit će proslijeđen tzv. invitation link putem kojeg će biti moguće pristupiti sastanku, no najprije se mora instalirati ZOOM Cloud Meetings aplikacija.

 

Sastanku se može pristupiti na dva načina:

– pritiskom na link iz e-maila nakon čega će mobitel sam pokrenuti ZOOM Cloud Meetings aplikaciju i ući u sastanak;

– pokretanjem ZOOM Cloud Meetings aplikacije i odabirom opcije: Join a Meeting s početnog ekrana te upisivanjem Meeting ID i Password kodova iz dostavljenog e-maila.

 

Aplikacija će potom tražiti upisivanje imena (koje će biti vidljivo svima!), a naposljetku i pokrenuti sastanak. Iz sigurnosnih razloga onemogućeni su mikrofon i kamera te ih je potrebno uključiti kada za to postoji potreba, pritiskom na opcije: Start video i Join audio (Call via Device audio). Preporučuje se korištenje slušalica s mikrofonom koje dolaze uz mobilne uređaje kako bi reprodukcija zvuka bila što kvalitetnija.