6. Kolegij gradonačelnika: Izdana lokacijska dozvola za cestu u poslovnoj zoni Sv. Petar, pokrenuta parcelizacija

U ponedjeljak 7. srpnja 2025. u Maloj vijećnici održan je 6. Kolegij gradonačelnika.

Nazočili su mu uz gradonačelnika Darija Vasilića, voditeljica Odsjeka za društvene djelatnosti Andreana Gluvaković, voditeljica Odsjeka za prostorno planiranje  zaštitu okoliša Ines Galjanić, voditelj Odsjeka za gospodarstvo Igor Hrast i komunalno-prometni redar Saša Stanković, a bilježenje je povjereno višoj stručnoj referentici Mladeni Matejčić. 

Kolegij je otvoren predmetima Odsjeka za komunalno gospodarstvo. Prihvaćena je zamolba MO Poljica za financiranje 150 kubika vode za napajanje divljači. Ponikve voda d.o.o. će organizirati prijevoz vode za punjenje lokvi i napajanje stoke, a Grad preuzeti troškove koji iz toga proizlaze. 

Prihvaćen je prijedlog MO Vrh da se do kraja uredi proširenje uz županijsku cestu Vrh-Glavotok, što podrazumijeva izgradnju upojnog bunara i nasipavanje jalovine. Prihvaćena je ponuda zidarskog obrta Zidar Ivo u iznosu od 6.545,00 eura za realizaciju ovog projekta.

Tijekom izlaganja o temama Odsjeka za društvene djelatnosti, temeljem prijave na Javni poziv za dodjelu financijskih potpora malih vrijednosti u 2025. godini, prihvaćena je inicijativa Savezu studenata Fakulteta elektrotehnike i računarstva za sufinanciranje troškova festivalskog kampa u iznosu od 1.000,00 eura. Ukupan iznos za provedbu projekta iznosi 15.025,00 eura. 

Također, temeljem prijave na Javni poziv za dodjelu financijskih potpora malih vrijednosti za 2025. prihvaćena je zamolba Udruge Tragom hrvatske baštine za sufinanciranje festivala "TEF Fest Krk" - festivala turističkog i etno filma koji okuplja brojne autore turističkih reklamnih i filmova etno tematike te predstavnike turističkih zajednica. Grad Krk sufinancirat će projekt u iznosu od 1.000,00 eura (troškove prezentacije i degustacije proizvoda OPG-ova s otoka Krka te troškove domjenka za sudionike festivala). Ukupan iznos potreban za provedbu projekta iznosi 16.000,00 eura.

Na Kolegiju je prihvaćeno sudjelovanje u troškovima organizacije "Jump 2 Krk 2025" s financiranjem smještaja za sudionike u organizaciji agencija Aurea International d.o.o. Krk (deset osoba u ukupnom iznosu od 1.429,00 eura) te Rikasoja d.o.o. za smještaj 20 osoba, Hostel Kantun u ukupnom iznosu 1.200,00 eura. 

Prihvaćena je molba Ustanove Ivan Matetić Ronjgov za financijskom potporom za održavanje manifestacije "43. Mantinjada pul Ronjgi" koja će se održati 21. rujna 2025. Grad Krk pokriva troškove prijevoza u visini od 500,00 eura. 

Nadalje, prihvaćena je molba OŠ "Fran Krsto Frankopan" Krk za sufinanciranje sudjelovanja Školskog sportskog društva "Frankopan" na Svjetskom školskom prvenstvu u šahu, Washington D.C./SAD od 2. do 7, kolovoza 2025.

Grad Krk financirat će troškove za pratitelja u iznosu od 1.916,00 američkih dolara, odnosno 1.628,60 eura. 

Na Kolegiju je prihvaćena molba OŠ "Fran Krsto Frankopan" Krk za sufinanciranje sudjelovanja učenika na 34. Kampu mladih informatičara Hrvatske - Krk 2025. koji se po 20. put održava u OŠ "Fran Krsto Frankopan" Krk. Riječ je o 1.240,00 eura, odnosno 62 eura po učeniku. 

Također, Grad je prihvatio molbu OŠ "Fran Krsto Frankopan Krk za sufinanciranje troškova prijevoza učenika MŠ Krk i PŠ Vrh na školska i županijska natjecanja. Radi se o sudjelovanju učenika na školskim/županijskim natjecanjima iz informatike, matematike, LiDraNo, Modelarske lige te sportskih natjecanja u ukupnom iznosu od 2.690,00 eura. 

Prihvaćena je zamolba OŠ "Fran Krsto Frankopan" Krk za sufinanciranje sanacije fasade Područne škole Vrh. Planom investicijskog održavanja osnovnih škola za 2025. godinu Primorsko-goranska županija je odobrila sufinanciranje sanacije fasade Područne škole Vrh u iznosu od 22.000,00 eura. Ukupna vrijednost investicijskog održavanja iznosi 43.706,78 eura. Grad je suglasan sufinancirati sanaciju fasade PŠ Vrh u preostalom iznosu od 21.706,78 eura. 

Tijekom obrade predmeta Odsjeka za prostorno planiranje i zaštitu okoliša primljeno je na znanje da je izdana lokacijska dozvola za izgradnju ceste (cestovni promet 2. b skupine, nerazvrstane ceste u poslovnoj zoni Sv. Petar). Ova cesta projektirana je zbog bolje protočnosti prometa u poslovnoj zoni i na kolegiju je odlučeno da se ide u parcelizaciju.   

Odlučeno je da će se izgradnja nogostupa - rekonstrukcija dijela Plavničke ulice u gradu Krku, u obuhvatu od GU Kružnog toka duž SU7 do k.č. 3704/2 k.o. Krk-grad odvijati u jednoj, a ne u dvije faze kako je ranije odlučeno, a kako bi se osigurala kontinuirana i sigurna pješačka komunikacija duž cijelog obuhvata idejnog projekta. 

Vodila se rasprava bez zaključka o šetnici od Kupališta Dražica do AC Politin (katastarska čestica k.č. 2352/20 k.o.), a kako bi se ispitale mogućnosti izuzimanja iz pomorskog dobra te stavljanja na upravljanje Gradu.

Obrađujući teme Odsjeka za gospodarstvo izneseni su izvještaji o projektima Krk Bike Park i Adriatic Freediving Trophy Krk 2025. 

Ovo potonje rezultiralo je s četiri međunarodno verificirana nacionalna rekorda, uživo je prenošeno i podržano od strane Svjetske ronilačke federacije AIDA. 

Nadalje, prijavljeno je devet projekata u vrijednosti od 100.000,00 eura do 250.000,00 eura. Najatraktivnije je projektno partnerstvo unutar Interreg Italija-Hrvatska/SMART FOREST GUARD. Unutar projekta vrijednog 250.000.00 eura, omogućena je suradnja s Gradom Labinom, Općinom Albignasego, Institutom iz Gorizie, Općinom Monfalcone, Tehničkim fakultetom u Rijeci te Ciita Metropolitana di Venezia. Riječ je o projektu civilne zaštite u sklopu kojeg će se održavati prekogranične vježbe sustava civilne zaštite, obuka za upravljanje dronom, nabava opreme za vatrogastvo i civilnu zaštitu. 

SMART FORREST GUARD strukturno će transformirati upravljanje šumskim požarima te smanjiti vrijeme detekcije požara za 40 posto. 

Također, prihvaćena je zamolba MO Milohnić za nabavu 20-ak stolova i klupa koji bi se koristili tijekom manifestacija u sva tri naselja na području MO Milohnić. U tu svrhu pribavljena je i prihvaćena ponuda tvrtke Pinel Krk d.o.o. u iznosu 3.168,00 eura plus PDV.