29. Kolegij: Predstavljeno izvješće o broju prošle godine rođene djece

U uredu gradonačeknika, 10. veljače 2014. godine, održan je 29. sastanak Kolegija kojem su pored Darija Vasilića nazočili njegov zamjenik Čedomir Miler i Marinko Bajčić, pročelnik Jedinstvenog upravnog odjela Grada Krka.

Od ostalih prisutni su bili Josip Staničić, predsjednik Gradskog vijeća Grada Krka, Đimi Skomeršić, voditelj Odsjeka za komunalno gospodarstvo, Radmila Živanović Čop, voditeljica Imovinsko-pravne službe, Marinka Margan, stručna suradnica za društvene djelatnosti, Ines Galjanić, stručna suradnica za prostorno uređenje i zaštitu okoliša te Mladena Cvitković, viša stručna referentica.
Razmatrajući predmete Odsjeka za društvene djelatnosti, najprije je predstavljeno izvješće o broju djece rođene na području Grada Krka tijekom prošle godine. Tako, sukladno statistici, otkrivamo kako je ukupno rođeno 56 djece (neznatno ispod prosjeka ako se u razmatranje uzme desetogodišnje razdoblje), od čega 25 djevojčica i 31 dječak, što znači da ih je u odnosu na 2012. rođeno desetero manje. Prema naseljima podaci su sljedeći. U gradu Krku rođeno je 36 djece, Vrhu petero, Korniću i Bajčićima po četvero, Skrpčićima troje, a Brzcu, Poljicima, Pinezićima i Linardićima po jedno. Povijesnoj udruzi otoka Krka odobreno je 5.740,00 kn, ostvarenih po Programu javnih potreba u društvenim djelatnostima, za plaćanje najma skladišta u kojem čuvaju publikacije izašle u njihovoj nakladi. Plesnoj udruzi Osjeti ritam, zbog povećanih troškova u prvom kvartalu, odobreno je 7.500,00 kn, ostvarenih po Programu javnih potreba u društvenim djelatnostima, potrebnih za odlazak devetnaestero njezinih članova na međunarodno plesno natjecanje koje će se uskoro održati u Italiji. Maturantima krčke Srednje škole Hrvatski kralj Zvonimir odobreno je 2.000,00 kn za organizaciju maturalne zabave.
Rješavajući predmete Imovinsko-pravne službe, donesena je odluka o početku postupka nabave za ustupanje radova vezanih uz izgradnju/uređenje mrtvačnice na Mjesnom groblju Vrh, kao i odluka o početku postupka nabave za provođenje stručnog nadzora nad održavanjem površina zelenila i uređenjem krajobraza na području Grada Krka za ovu godinu. Uz to, prihvaćena je ponuda Zidarskog obrta Zidar Ivo iz Vrha u iznosu od 33.167,00 kn za izradu rampe oko kućice na Gradskom groblju Krk, a raspravljalo se i o prijedlogu Udruženja obrtnika otoka Krka za kupnjom dvaju poslovnih prostora koji se nalaze u zgradi smještenoj na adresi Kvarnerska 15 u gradu Krku.
Razmatrajući predmete što ih je Kolegiju prezentirao gradonačelnikov zamjenik, prihvaćen je prijedlog Dodatka Sporazumu kojim Grad Krk i krčka Osnovna škola Fran Krsto Frankopan uređuju međusoban odnos vezan uz upravljanje, održavanje i korištene novoizgrađene sportske dvorane. Ovim Dodatkom, sukladno odnosu građevinske površine osnovnoškolskog komplekasa u odnosu na površinu dvorane, uređuje se razgraničenje i plaćanje tekućih izdataka za energente i komunalne usluge u sportskoj dvorane što ih podmiruje Grad. Takav paušalan način obračuna biti će na snazi do trenutka ugradnje mjernih uređaja. Kao dio procesa modernizacije naplate komunalne naknade, prihvaćen je prijedlog ugovora zagrebačke tvrtke Cetis - Zg d.o.o. vezanog uz izradu/tiskanje novih poreznih rješenja. Radi se o usluzi vrijednoj 10.270,00 kn. Nadalje, odlučeno je kako će se zatražiti ponuda za izradu horizontalne prometne signalizacije koja će ukazivati na nogostup izgrađen ispred trgovačkog centra Plodina u gradu Krku.
Rješavajući predmete Odsjeka za komunalno gospodarstvo, nakon razmatranja zahtjeva Obrta za ribarstvo Rarog iz Pinezića kojim se tražiži sufinanciranje održavanja plaže Jert te nabave vode, zaključeno je kako će Grad preuzeti trošak vodovodnog priključka, za što je zatraženo tehničko rješenje, radi čega se ne može participirati u ostalim komunalnim troškovima. Ladislavu Biharu iz Krka odobren je popust na plaćanje komunalnog doprinosa vezanog uz ozakonjenje postojeće zgrade stambene namjene, budući da predlagatelj ima više od deset godina prebivalište na krčkoj adresi. Pored toga, prihvaćena je ponuda tvrtke EUROmodul d.o.o. iz Viškova za nabavu spiralnih stalaka za bicike, i to dva od cinčanog čelika po (pojedinačnoj) cijeni od 5.172,00 kn te dva od inoksa po (pojedinačnoj) cijeni od 8.293,60 kn. Dva stalka tako će uskoro biti postavljena nadomak osnovne škole, a dva u blizini Velikog parka, u samom gradskom središtu.
Razmatrajući predmete Odsjeka za prostorno planiranje i zaštitu okoliša, najprije je raspravljen prijedlog Obrta za ugostiteljstvo Mocca iz Pinezića da se u uvali Jert (na z.č. 895/3, k.o. Skrbčići) odobri izgradnja dječjeg i odbojkaškog igrališta, kao i natkrivanje skladišnog prostora postojećeg montažnog objekta. Iako je prostorno-planski traženo moguće realizirati, zaključuje Kolegij, potrebno je obratiti se Vijeću za koncesijska odobrenja obzirom na prisutnu imovinsko-pravnu problematiku. U nastavku, prihvaćena je inicijativa Mjesnog odbora Poljica za nabavu i postav autobusne čekaonice u naselju Brusići, ali ne kao što je predloženo na privatnoj parceli već na javno-prometnoj površini. Prema ponudi Građevinskog poduzeća Krk vrijednost nabave, dopreme i montaže autobusne čekaonice iznosi 26.000,00 kn, što predstavlja posao predviđen Programom gradnje objekata i uređaja komunalne infrastrukture u ovoj godini. Nakon detaljne analize prihvaćen je Prijedlog Urbanističkog plana uređenja 25 - Kamp Glavotok sa svim istaknutim primjedbama. Obzirom na zamolbu grupe građana za uređenje dijela Rapske ulice u gradu Krku radi problema vezanog uz protok vode, rečeno je kako će se radovi odvijati sljedećom dinamikom. Najprije se planira izgradnja potpornog zida između parcele Krželj i ceste, potom rekonstrukcija cjevovodne mreže, a naposlijetku asfaltiranje. Pored toga, prihvaćena je inicijativa Dobrovoljnog vatrogasnog društva Krk za dogradnju druge etaže Vatrogasnog doma u gradu Krku, što je Grad spreman sufinancirati s 50%-tnim učešćem.
Razmatrajući predmete Odsjeka za opće, pravne i kadrovske poslove, razmotrena je Odluka Fonda za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost kojom se odobrava njihova financijska pomoć za nabavu komunalne opreme, i to mobilne drobilice za usitnjavanje drvene mase, u visini od 60% njezine procijenjene vrijednosti. Kako se radi o opremi čiji troškovi iznose 255.000,00 kn, vrijednost ostvarene potpore je 153.000,00 kn.