Grad Krk drugi u kategoriji najboljih velikih destinacija na Jadranu

Na najvećem turističkom okupljanju, 24. i 25. listopada 2013. godine, održanom u Zadru, Danima hrvatskog turizma, gradu Krku dodijeljeno je nekoliko priznanja u akciji Turistički cvijet - Kvaliteta za Hrvatsku što je tradicionalno provode Hrvatska radiotelevizija i Hrvatska gospodarska komora, kojima se ove godine (vlastitim akcijama Čovjek - ključ uspjeha u turizmu, Doživi Hrvatsku te Eden) pridružila i Hrvatska turistička zajednica.
U ovogodišnjoj 17. po redu akciji uzimajući u obzir kvalitetu ponude turističkih destinacija i smještajnih kapaciteta, a s ciljem podizanja razine kvalitete te obujma ponude i standarda u turizmu, kako bi hrvatski turizam postao što konkurentniji u svjetskim razmjerima, ali i održiv spram gospodarstva i stanovništva, ocijenjeno je ukupno 98 turističkih destinacija, 91 hotel, 50 marina, 50 kampova i više od 900 plaža. U vodećoj kategoriji najboljih velikih destinacija na Jadranu (obzirom na veličine turističkih kapaciteta) gradu Krku pripalo je drugo mjesto, dok je prvo zaslužio Dubrovnik, a treće Zadar. U kategoriji najboljih hotela na Jadranu s 3* također drugo mjesto osvojio je krčki Valamar Koralj Romantic Hotel, dok je Kamp Glavotok primio posebno priznanje za eko-kamp. Osim toga, u kategoriji najboljih srednjih destinacija na Jadranu Baški je dodijeljeno drugo, Splitu prvo, a Opatiji treće mjesto. Prvo mjesto u kategoriji najboljih malih kampova na Jadranu zaslužio je Kamp Slamni u Klimnu, a treće u kategoriji najboljih srednjih kampova na Jadranu Naturist kamp Bunculuka u Baški.
Dani hrvatskog turizma, kao tradicionalni godišnji susret hrvatskih turističkih djelatnika, i ove su godine na jednom mjestu okupili više od dvije tisuće sudionika, a priređeni su u zajedničkoj organizaciji Ministarstva turizma Republike Hrvatske, Hrvatske turističke zajednice, Hrvatske radiotelevizije i Hrvatske gospodarske komore. U sklopu ovogodišnjih Dana hrvatskog turizma održan je 13. Hrvatski turistički forum na temu Turizam i globalna ekonomska kriza, a prezentiran je i nacrt Strateškog marketinškog plana turizma Hrvatske za razdoblje od 2014. do 2020. godine.