Gastrošetnja gradom Krkom i njegovom okolicom

Grad Krk i njegovi restorateri ovih su dana domaćini članovima Kluba Gastronaut. Okupljeni poznavatelji dobrog ića i pića tijekom dvodnevnog programa, 08. i 09. svibnja 2014. godine, iskušavati će i analizirati krčke gastronomske potencijale te u suradnji s TZ-om Grada Krka, Udrugom hrvatskih restoratera i strukovnom asocijacijom krčkih pružatelja usluga hrane i pića, raditi na kvalitativnom unapređenju tog segmenta ponude grada.

Prije dvodnevne Gastrošetnje u sklopu koje su svoja kulinarsko-gastronomska znanja i dostignuća članovima Gastronauta predstavili kuhari Kuće krčkog pršuta Žužić, Restorana Torkul, Cocktail bara Volsonis, Terase Diana, restorana hotela Marina, Dražica, i Valamar Koralj, Pansiona Maritim, Trattorie Glavotok, konoba Pod prevolt te Nono, kao i slastičarnice Casa del padrone, održana je i višednevna edukacija. U sklopu nje voditelji krčkih restorana kao i njihovi kuhari i konobari imali su prigodu upotpuniti i unaprijediti svoja kulinarska, ali i nutricionistička, sommelierska kao i prezentatorska znanja i vještine. 
Tako je najprije Siniša Križanec Krčanima na prigodnoj radionici prenio mnoštvo savjeta vezanih uz upravljanje i marketing baziran na kreiranju i prezentiranju priča o autohtonim namirnicama i specijalitetima, ali i pokoju korisnu o kreiranju karte jela i pića te protokolu prijama gostiju i usluživanja. Jednako tako, krčki su ugostitelji tijekom jedne radionice upotpunjavali i svoja nutricionistička znanja slijedom savjeta koje im je prenosila nutricionistkinja Dijana Gluhak, dok je Matija Bagur Koljatić vidike krčkih restoratera širio u sferi začina i začinskog bilja. Tijekom radnih okupljanja Krčani su, prenosi direktorica Turističkog ureda krčkog TZ-a Nataša Jurina, od iskusnih sommeliera uključenih u djelovanje Kluba Gastronaut, imali priliku čuti pregršt vrijednih savjeta vezanih uz vina i načine njihova najboljeg sljubljivanja s hranom. 
Gastrošetnja, kao i edukacija koja joj je prethodila, nov je i važan korak u našim zajedničkim nastojanjima unapređenja i obogaćenja gastro ponude ovog grada koji, unatoč razmjerno velikom broju prilično kvalitetnih restoranskih objekata još uvijek nije dosegao željenu i ciljanu razinu gastroponude, naglasila je Jurina objašnjavajući motive organiziranja višednevnog destinacijskog događanja kojemu je glavni i osnovni cilj bilo profiliranje grada Krka u destinaciju koja će, osim po bogatoj kulturnoj i zabavnoj ponudi, ali i lijepom i očuvanom prirodnom okružju postati prepoznatljivom i na planu svoje gastronomije. Tražeći način unapređenja tog dijela ukupnog turističkog proizvoda grada obratili smo se za pomoć prijateljima iz Gastronauta koji su nam objeručke uskočili u pomoć i dali si truda u nastojanju brušenja naše lokalne gastroponude koja, zaključuje Jurina, nije loša, ali još uvijek (i po ocjeni samih krčkih ugostitelja) niti na razini kojom bismo svi zajedno bili zadovoljni.