Definiran tjedni raspored korištenja osnovnoškolske sportske dvorane

Po isteku roka javnog poziva za dostavu zahtjeva radi korištenja prostora novoizgrađene sportske dvorane Osnovne škole Fran Krsto Frankopan za razdoblje od 16. rujna 2013. do 30. lipnja 2014. godine, održana je sjednica za ovu priliku formiranog Odbora na kojoj su razmotreni pristigli zahtjevi.

Sjednici su nazočili (na Kolegiju imenovani) članovi Odbora: Čedomir Miler, zamjenik gradonačelnika, Marinka Margan, voditeljica Odsjeka za društvene djelatnosti i Petar Kopanica, voditelj dvorane. Nakon što su pregledani i raspravljeni svi pristigli zahtjevi definiran je tjedni raspored korištenja dvorane pri čemu se, koliko je god to bilo moguće, nastojalo poštivati od udruga zatražene termine. 
Dvoranu će tako, pored školaraca, grupa građana i Javne vatrogasne postrojbe Krk, u navedenom vremenskom periodu dijeliti sljedeća sportska udruženja: Planinarsko društvo Obzova, Košarkaški klub Krk, Streličarski klub Maura Kal, Brdsko-biciklistički klub Otok Krk, Rukometni klub Krk, Atletski klub Krk i Stolnoteniski klub Malinska.