Čelist Maxim Beitan i pijanist Domagoj Gušćić zaslužili ovacije

Klasično-glazbene sesije 61. Ljetnih priredbi, 10. kolovoza 2017. godine, nastavljene su koncertom proslavljenog latvijskog čelista Maxima Beitana u pratnji našeg pijanista Domagoja Gušćića, s time da je program održan u kontemplativnom ambijentu krčkog franjevačkog samostana.
Svojom virtuoznom svirkom ovaj uigrani dvojac publici je priskrbio ono najbolje od klasike, čemu u prilog govore ne samo izvedena djela R. Schumanna (Adagio i Allegro op.70), S. Rahmanjinova (Vocalise op.34 br. 14), J. Brahmsa (Mađarski ples br. 1), G. Faurea (Elegija), P. I. Čajkovskog (Arija Lenskog iz opere Evgenij Onjegin), E. Granadosa (Andaluza), F. Schuberta (Serenada u d-molu), A. Piazzolle (Le Grand Tango) ili E. Morriconea (Cinema Paradiso), već i zaslužene ovacije što su, naposljetku, izvođače natjerale na bis. 
Svoju međunarodnu karijeru Maxim Beitan započeo je još kao desetogodišnji solist nakon pobjede na prestižnom međunarodnom violončelističkom natjecanju u Liezenu, gdje je ovjenčan Grand Prixom. Studirao je u klasi Johannesa Goritzkog, a surađivao je i s legendarnim pijanistom Ivom Pogorelićem koji mu je prenio temelje razumijevanja Beethovenove i Lisztove glazbe. Majstorske tečajeve pohađao je kod priznatih čelista poput Natalie Gutman i Daniila Shafrana. Beitan je, inače, latvijski čelist rođen u Rusiji 1986. godine. S četiri godine započeo je sa sviranjem violončela na Jelgava Music Collegu u Litvi. U petoj godini imao je svoj prvi solo koncert, dok je sa šest pozvan da svira na koncertu kojeg je prenosila Nacionalna latvijska televizija. Od ranog djetinjstva svirao je diljem Europe i osvojio čak 17 međunarodnih glazbenih natjecanja. Te su ga nagrade dovele do studija kod svjetski renomiranog čelista Daniila Shafrana, a nakon završenog Glazbenog koledža u Latviji započeo je školovanje na Royal College of Music u Londonu, diplomiravši na Konzevatoriju u Luganu. Beitan danas nastupa u najpoznatijim koncertnim dvoranama Latvije i Europe, a pored klasičnog i suvremenog glazbenog programa kreirao je i nešto nestandardniji repertoar za violončelo koji objedinjuje filmsku i jazz glazbu te mnoge virtuozne fantazije na poznate klasične teme. 
Domagoj Gušćić diplomirao je na Muzičkoj akademiji u Zagrebu u klasi Đure Tikvice. Usavršavao se kod uglednih pijanista i pedagoga, među kojima se izdvajaju Eugene Indjic, Noel Flores, Boris Romanov, Irina Osipova, Zinaida Ignateva, Ivan Urvalov i Irina Kataeva. Tijekom i poslije studija osvaja vrijedne nagrade na međunarodnim natjecanjima u Italiji, Makedoniji i Rusiji. Aktivan je kao solisti i komorni glazbenik, a dosad je nastupao u Austriji, SAD-u, Norveškoj, Rusiji, Švicarskoj, Njemačkoj, Italiji, Mađarskoj i Sloveniji. Uz to, bilježi solističke nastupe uz pratnju Zagrebačke filharmonije, Simfonijskog orkestra Muzičke akademije, Zagrebačkog omladinskog komornog orkestra te komornog orkestra glazbene škole Pavla Markovca. Od 2008. član je Hrvatskog društva glazbenih umjetnika, a od 2014. godine djeluje kao orkestralni pijanist Simfonijskog orkestra HRT-a.
Glazbeni program krčkog festivala nastavlja se svečanom izvedbom Monteverdijeve Večernje molitve Blažene Djevice (Vespro della Beata Vergine 1610) povjerene Vokalnom ansamblu Antiphonus - 18. kolovoza, te za kraj zajedničkim nastupom flautista Danija Bošnjaka i violinista Aleksandra Miloševa - 24. kolovoza.