Career Boot Camp još jednom uspješno spojio studente i menadžere - buduće posloprimce i poslodavce

Između 28. i 31. listopada 2014. godine u Njivicama je održan drugi po redu Career Boot Camp (CBC), inače projekt portala posao.hr koji na originalan način studente završnih godina fakulteta priprema za skorašnji ulazak na tržište rada, pomažući im pritom ostvariti kontakte s vodećim domaćim i stranim tvrtkama - budućim poslodavcima. 

U atmosferi kampa, dvadeset odabranih najmotiviranijih studenata s područja čitave Hrvatske sudjelovalo je na zanimljivim edukacijama, kreativnim radionicama i slušalo predavanja vodećih stručnjaka za ljudske resurse. Dinamičan program koji je kombinirao timski i individualni rad studentima je dao uvid u to što se od njih očekuje na tržištu rada te koja znanja i vještine budući poslodavci očekuju.
Jedan od predavača CBS-a bio je direktor tvrtke Oglasnik Saša Jurković koji je studentima kazivao o važnosti ciljeva u karijeri te planu kojeg je potrebno napraviti kako bi se ti ciljevi ostvarili. Na konkretnim primjerima pokazalo se kako treba izgledati životopis, motivacijsko pismo, kako se treba ponašati na razgovoru za posao, a mnogo je govora bilo i o prednostima, odnosno manama zapošljavanja u tvrtkama u odnosu na pokretanje vlastitog poduzetništva. O potencijalima rada na sebi i svojim vještinama govorila je Gordana Kastrapeli poučivši, kao NLP stručnjak, o važnosti kongruentnosti u komunikaciji, iliti usklađenosti verbalnog i neverbalnog komuniciranja. Također, Kastrapeli je naglasila i značajnu ulogu samopouzdanja i pozitivnog stava koji također mogu utjecati na dobivanje posla. 
Ratka Jurković, konzultant s područja poslovanja, studentima je prenijela iskustva koja se tiču cjeloživotnog učenja, odnosno vriijednosti konstantnog učenja na različitim razinama što nadograđuje formalno obrazovanje te osobe čini konkurentima na tržištu rada. Sanja Hrvojević Beganović iz tvrtke Saab Gripen studentima je prenijela svoje iskustvo promjene karijere, istakavši zašto je važno raditi na sebi te biti spreman za sve izazove i promjene koje nas očekuju. 
Pored navedenog, sudionici CBC-a odradili su simulacije razgovora za posao s menadžerima velikih domaćih i inozmenih tvrtki kao što su  Kaufland, Pliva, PwC, Koncern Agram i Hrvatska pošta.
Nakon odrađenog CBC-a njegovi su polaznici izrazili svoje zadovoljstvo edukacijom, naučenim znanjima, kontaktima koje su ostvarili, posebno ističući pozitivnu energiju i opuštenu atmosferu u kojoj su saznali mnoštvo korisnih informacija koje će im uskoro biti od velike pomoći u traženju posla. 
Kao partnere 2. Career Boot Campa valja izdvojiti Kaufland Hrvatska, Oglasnik, PricewaterhouseCoopers, SAAB, Styria, HR Centar, EX-ALTO, HAMAG-BICRO te razne fakultete i studentske udruge.