Udruga Žene za otok poziva na radionicu čija je tema digitalni marketing

S obzirom na činjenicu da je digitalna transformacija u punom jeku, Udruga Žene za otok poziva na edukaciju koja će polaznike provesti kroz trendove u području digitalnog marketinga. Radionica pod nazivom Društvene mreže, stvaranje sadržaja i oglašavanje (Social Network Breakdown, Content Creation & Advertising) održat će se u ponedjeljak, 12. veljače 2024. godine, s početkom u 17.00 sati, u Velikoj vijećnici Grada Krka (Kinu Krk).

Ovim edukativnim događanjem fokus je postavljen na temu društvenih mreža, ali i njihovu ulogu, zajedno s ulogom najnovijih algoritama i umjetne inteligencije u digitalnom prostoru. Sudionici će, pritom, dobiti uvid u algoritme te doznati kako ih koristiti u poboljšanju svoje prisutnosti na društvenim mrežama.

Kroz radionicu će okupljene provesti ekspertica iz područja digitalnog marketinga Lejla Rizvanović pružajući im mnoštvo korisnih informacija, praktične savjete te interaktivnu diskusiju. Akcent će biti na stvaranju relevantnog i privlačnog sadržaja, korištenju najnovijih algoritama s namjerom da se maksimalizira utjecaj u digitalnom prostoru.

Ova radionica namijenjena je onima koji žele unaprijediti svoje znanje i vještine u području digitalnog marketinga, bez obzira radili se o poduzetnicima, marketinškim stručnjacima ili onima koji u digitalnom svijetu jednostavno želite biti korak ispred.

 

Kako se prijaviti?
 

Za sudjelovanje na radionici, zbog ograničenog broja mjesta, potrebna je prethodna prijava, i to putem e-mail adrese: zenezaotok@gmail.com. Stoga, požurite i osigurajte svoje mjesto!

 

O voditeljici radionice
 

Lejla Rizvanović po struci je magistrica ekonomije, odnosno menadžerica uspjeha klijenata (Client Sucess Manager) koja kroz aktivnosti digitalnog marketinga poduzeća potiče da dosegnu maksimum u poslovanju. U svijet digitalnog marketinga ušla je prije više od deset godina, a otad uspješno vodi agenciju iDigital. Oglašavanje na društvenim mrežama i pretraživačima predstavlja segment poslovanja u kojem se posebno dobro snalazi, a upravljanje godišnjim budžetom klijenata usmjerenim prema oglašavanju od gotovo tri milijuna eura, dokaz je njezine kompetencije u kreiranju uspješnih kampanja.