Tajni gosti stižu na Kvarner

Turističke zajednice s područja Kvarnera u suradnji s agencijom Heraklea pokreću projekt posjeta tajnih gostiju na brojnim lokacijama unutar destinacije. 

Kvaliteta usluge je sinonim uspjeha u turizmu i osnovni željeni brend turističke regije Kvarner te stoga Turistička zajednica Kvarnera u suradnji s lokalnim turističkim zajednicama želi napraviti korak više i dodatno povećati razinu kvalitete usluge na čitavom svom području.
Mystery shopping ili tajno kupovanje poslovni je alat za mjerenje kvalitete usluge, a podrazumijeva angažiranje prethodno educiranih tajnih gostiju, koji se pretvaraju da su redovni gosti i prema unaprijed definiranim kriterijima detaljno i objektivno mjere kvalitetu usluge s ciljem njezina poboljšanja te izvještavaju o svom iskustvu. Svrha mystery shoppinga je utvrditi što se događa u stvarnosti tijekom interakcije gosta i djelatnika, budući da upravo u tim trenucima gost na temelju iskustva stvara sliku o cjelokupnoj destinaciji.
Tajni gosti posjetit će mnoge kvarnerske destinacije, pored ostalih i grad Krk, boraviti u raznim smještajnim objektima (hotelima, apartmanima, kampovima), ići na izlete i plaže, kupovati u suvenirnicama i trgovinama, posjećivati ugostiteljske objekte, turističke informativne centre, banke, pošte, muzeje, odlaziti na koncerte, koristiti javni prijevoz i taxi usluge, wellness tretmane i sve ostale segmente turističke ponude destinacije te istovremeno mjeriti kvalitetu tih usluga.