Krčke gimnazijalke nagrađene na natječaju Oboji svijet (šarenim bojama tolerancije)

Povodom Međunarodnog dana tolerancije, 16. studenog 2016. godine, u zagrebačkom Muzeju za umjetnost i obrt održana je sedma po redu priredba tijekom koje su svečano uručena priznanja autorima najboljih radova pristiglih na natječaj Foruma za slobodu odgoja pod nazivom Oboji svijet (šarenim bojama tolerancije). 

Riječ je o natječaju koji promiče toleranciju, jednakost, nenasilje, kreativnost i inovativnost među školarcima u Republici Hrvatskoj, a na koji je ove godine pristigla impresivna brojka od 880 radova što ih potpisuje više od 1.900 učenika iz 19 županija, i čak 206 hrvatskih škola. Učenicama drugog razreda gimnazije Srednje škole Hrvatski kralj Zvonimir - Roberti Bajčić, Miriam Volarić i Dori Blažević - na spomenutoj svečanosti, i to u kategoriji Oboji svijet djelom, dodijeljeno je priznanje za njihov zajednički video uradak Tolerance cake kojeg su osmislile i snimile pod mentorstvom profesorice povijesti Gordije Marijan, a koji zanimljivo i nadasve kreativno, vodeći se motivom Sharing tolerance is a piece of cake, progovara o toj i nadalje aktualnoj temi.
 
Nagrađeni video krčkih srednjoškolski pogledaj: ovdje.
 
Podsjetimo, Opća skupština Ujedinjenih naroda 1996. godine pozvala je sve članice Ujedinjenih naroda na obilježavanje 16. studenog kao Međunarodnog dana tolerancije, dana koji nas podsjeća na poštovanje i uvažavanje drugačijih od nas u skladu s Deklaracijom o principima tolerancije. Europa, ali i ostatak svijeta, danas se suočavaju sa sve većim strahom, porastom nasilja, terorizmom, sa izbjegličkom i humanitarnom krizom, a život u kompleksnom suvremenom društvu može dovesti do netrpeljivosti prema drugima i drugačijima. Stoga, vrijednosti poput tolerancije i suradnje, zajedno s nepokolebljivim zalaganjem za mir, jedini su način da zajedno živimo bez ratova i mržnje. Međutim, prethodno je o tome potrebno sustavno učiti te u skladu s time djelovati, jer jedino tako svijet možemo učiniti ljepšim i sigurnijim mjestom.