Best Stay 2021: Krk dva dana bio poprištem rasprave o suvremenim trendovima u turizmu

Sedma po redu međunarodna konferencija Best Stay 2021 po prvi se put, 07. i 08. listopada, održala u gradu Krku. Ovaj strukovni event, u organizaciji tvrtke Proper d.o.o. iz Rijeke, okupio je više od 150 sudionika uključujući hotelijere, predstavnike turističkih agencija i turističkih zajednica, dobavljače te ostale stručnjake iz sfere turizma. Konferencija je dosad održana u Opatiji (2015., 2016. i 2019.), Splitu (2017.) i Dubrovniku (2018.), a njezino krčko izdanje organizacijski je pomogla i Turistička zajednica Grada Krka.

Svim sudionicima konferencija je omogućila umrežavanje, odnosno unaprijed dogovorene sastanke, interaktivne izložbene prostore ili popodnevne timske aktivnosti, uz neformalnije druženje koje je na red došlo krajem prvog dana.

Program konferencije otvoren je temom Kako podići granicu kvalitete i luksuza kroz priču o Villi Nai 3.3 o čemu je kazivao Denis Galić iz tvrtke HGE consilio d.o.o., naglasivši kako su upravo putem F&B (Food and Beverage) ponude svojih restorana bitno povećali rezervacije smještaja, dok je krajem drugog dana Maja Šimunović iz Hilton Rijeka Costabella detaljnije pojasnila zašto je i kako angažiranje influencera putem društvenih mreža korisno u kontekstu konverzije potencijalnih gostiju u rezervacije.

Tijekom konferencije, na priređenim prezentacijama, panelima i radionicama, raspravljene su i ostale teme: Kreiranje posebnog iskustva gosta sa Samsung rješenjima; Što je danas najbolji mogući guest experience; Kako smo preživjeli 2020. i 2021. godinu, što dalje i kako definirati ciljeve za naredno razdoblje; Maksimalizacija prihoda pomoću tehnologije i inovacije u revenue management-u; Promjene u vođenju ljudskih resursa; Kako poboljšati korisničko iskustvo s omnichannel pristupom; Kako se što prije i bolje oporaviti od posljedica pandemije; Što je to must have kada se govori o tehnologiji u turizmu i koja je uloga tehnologije u oporavku turizma od pandemijske krize; Kako profitirati od promjena koje donosi postpandemijski gost; Budućnost MICE turizma nakon pandemije; Koji će trendovi oblikovati turizam u 2022. godini; Kako pridobiti nove individualne goste putem društvenih mreža i digitalnog marketinga; Planiranje strategije ljudskih potencijala; Praktični koraci do digitalne transformacije u turizmu...

Među govornicima bili su: Davor Andrijašević (Turistička zajednica Gradac), Ana Bogović (Hilton Garden Inn Zagreb), Novak Bojanić (Sheraton Novi Sad), Lana Galić (Hge consilio/Villa nai 3.3), Denis Galić (Hge consilio/Villa nai 3.3), Roberto Gobo (Valamar Riviera), Ivan Gregorović (Sheraton Dubrovnik Riviera Hotel), Enis Hadžimujić (Poslovne novine Sarajevo), Matea Jerić Ćurković (President Group), Marina Josipović (Hotel Park Makarska), Karlo Kampanello (Infobip), Jozo Kosir (Hotel Jarun), Petar Krvarić (In komunikacije consulting agency), Ivan Kuret (Martinis Marchi Hotel), Jakša Borić (Kupole bolje od šatora), Gordana Lujanac (Arena Hospitality Group), Anamarija Maletić (Jadran hoteli Rijeka), Adnan Mehmedović (A4 event agency), Vjekoslav Mikulić (Samsung Electronics), Danijel Nekić (Crvena Luka Resort), Jelena Ognjenović (Centreville Hotel & Experiences), Goran Pavlović (Turistička zajednica Grada Opatije), Mirella Premeru (Valamar Riviera), Antonija Šarić (Hoteli Dubrovačka Rivijera), Vladimir Semenčić (Salsa Adria Produkcije), Maja Šimunić (Hilton Rijeka Costabella), Robert Stojko (Radisson Collection Old Mill Beograd), Zoran Užar (San Canzian Village & Hotel), Darijo Vasilić (Grad Krk) i Danijel Vlahović (A1 Hrvatska).

U pauzi od konferencijskog dijela programa i poslovnih sastanaka, kako bi zakoračili u svijet neformalnijih timskih aktivnosti, sudionici Best Stay eventa iskoristili su priliku da se međusobno povežu, i to u okrilju posjete Kući vina Ivan Katunar u Vrbniku i Kući Krčkog pršuta Žužić u Vrhu, čime su još potpunije upoznali destinaciju - grad i otok Krk.