Najave

  • Tribina: Debljina - bolest suvremenog doba

    28.10.2014.
    U organizaciji Hrvatskog Crvenog križa i Gradskog društva Crvenog križa Krk javna tribina na temu Debljina - bolest suvremenog doba održati će se 28. listopada 2014. godine u Maloj vijećnici Grada Krka s početkom u 18.00 sati. Tribinu, odnosno predavanje i raspravu, voditi će dr. Ratko Gašparović, voditelj Zdravstvenog programa Gradskog društva Crvenog križa Krk.
     
 

Sustav kvalitete ISO 9001

Sukladno Politici kvalitete Gradska uprava Grada Krka svojim će sugrađanima, poslovnim subjektima, gostima i svim poslovnim partnerima osigurati potpuno zadovoljstvo u komunikaciji s Gradom i pružanju usluga. Potrebni preduvjeti osigurati će se kvalitetnom organizacijom, informatizacijom, stručnim kadrovima i njihovom stalnom edukacijom.
Stalnom komunikacijom i obostranim informiranjem osigurati će se da zahtjevi okruženja budu pravilno prepoznati te da se na njih odgovarajuće odgovori. U tom nastojanju poštivati će se svi zakonski propisi.
Politika kvalitete ugrađena je u sve dokumente Grada Krka i njezino provođenje obavezno je za sve službenike Grada i poslovne partnere. Svaki službenik Grada snosi odgovornost za provedbu Politike kvalitete na svom radnom mjestu.
Cilj je da Grad Krk bude prepoznat kao mjesto ugodnog življenja, u kojemu se na potrebe građana brzo i kvalitetno odgovara. Partnerski odnos i međusobno uvažavanje te kvalitetetan rad gradske uprave osigurati će zadovoljstvo svakog člana naše zajednice.
Grad Krk svjestan je svoje uloge u zajednici te će se uvijek nastojati prema istoj odnositi maksimalno odgovorno i u skladu s pozicijom i ugledom kojeg uživa. Ta će se pozicija kontinuirano unapređivati dugoročno stvarajući kvalitetnu uslugu na zadovoljstvo svih.
 
Sustav kvalitete u skladu je sameđunarodnom normom ISO 9001:2008.

Tim za provođenje sustava kvalitete čine:
 
  • gradonačelnik,
  • zamjenik gradonačelnika,
  • pročelnik Jedinstvenog upravnog odjela,
  • interni auditori.

Dokumetacija:

Zaključak o imenovanju rukovoditelja kvalitete [.pdf]