Najave

  • Porat: Deveto izdanje akcije Otočna rožica- dodjela nagrada i priznanja

    30.09.2016
    Uoči blagdana sv. Franja Asiškog, zaštitnika prirode, Turistička zajednica otoka Krka i samostan franjevaca trećoredaca sv. Marije Magdalene organiziraju dodjelu nagrada i priznanja za najljepši vrt, balkon, balaturu i javnu površinu u devetom izdanju akcije Otočna rožicu, koja će se u Portu, nedaleko Malinske, održati 30. rujna 2016. godine, s početkom u 11.00 sati. 
     
  • Štorija o galiji Cristo Ressussitato: proslava 445. godišnjice Lepantske bitke

    07.10.2016
    U jednoj od najvećih i najslavnijih pomorskih bitaka u europskoj povijesti, bitki kod Lepanta, 07. listopada 1571. godine, u kojoj su se sukobile snage kršćana i muslimana sudjelovala je i krčka galija Cristo Ressussitato (Uskrsli Krist).
     
  • Jesenja akcija dobrovoljnog darivanja krvi

    10.10.2016
    Akcija dobrovoljnog darivanja krvi u organizaciji Gradskog društva Crvenog križa Krk održati će se 10. listopada 2016. godine u prostorijama Doma zdravlja Krk, između 08.00 i 14.00 sati.
  • Besplatan preventivni pregled madeža

    11.10.2016
    Gradsko društvo Crvenog križa Krk u suradnji s Nastavnim zavodom za javno zdravstvo Primorsko-goranske županije 11. i 18. listopada 2016. godine, između 17.00 i 20.00 sati, nastavlja s programom besplatnog preventivnog pregleda madeža. Akcija će se, kao i prethodna, provesti u prostorijama Ispostave Nastavnog zavoda za javno zdravstvo Primorsko-goranske županije u gradu Krku, točnije u ordinaciji dr. Vanje Tomca (Dom zdravlja Krk), a kako je broj osoba ograničen, s ciljem realizacije pregleda potrebno je prethodno se najaviti telefon na 051 358 729, i to u vremenu od 07. do 10. listopada, između 09.00 i 13.00 sati.

Sustav kvalitete ISO 9001

Sukladno Politici kvalitete Gradska uprava Grada Krka svojim će sugrađanima, poslovnim subjektima, gostima i svim poslovnim partnerima osigurati potpuno zadovoljstvo u komunikaciji s Gradom i pružanju usluga. Potrebni preduvjeti osigurati će se kvalitetnom organizacijom, informatizacijom, stručnim kadrovima i njihovom stalnom edukacijom.
Stalnom komunikacijom i obostranim informiranjem osigurati će se da zahtjevi okruženja budu pravilno prepoznati te da se na njih odgovarajuće odgovori. U tom nastojanju poštivati će se svi zakonski propisi.
Politika kvalitete ugrađena je u sve dokumente Grada Krka i njezino provođenje obavezno je za sve službenike Grada i poslovne partnere. Svaki službenik Grada snosi odgovornost za provedbu Politike kvalitete na svom radnom mjestu.
Cilj je da Grad Krk bude prepoznat kao mjesto ugodnog življenja, u kojemu se na potrebe građana brzo i kvalitetno odgovara. Partnerski odnos i međusobno uvažavanje te kvalitetetan rad gradske uprave osigurati će zadovoljstvo svakog člana naše zajednice.
Grad Krk svjestan je svoje uloge u zajednici te će se uvijek nastojati prema istoj odnositi maksimalno odgovorno i u skladu s pozicijom i ugledom kojeg uživa. Ta će se pozicija kontinuirano unapređivati dugoročno stvarajući kvalitetnu uslugu na zadovoljstvo svih.
 
Sustav kvalitete u skladu je sameđunarodnom normom ISO 9001:2008.

Tim za provođenje sustava kvalitete čine:
 
  • gradonačelnik,
  • zamjenik gradonačelnika,
  • pročelnik Jedinstvenog upravnog odjela,
  • interni auditori.

Dokumetacija:

Zaključak o imenovanju rukovoditelja kvalitete [.pdf]