Najave

  • Malinska: Tribina Budućnost kulture u Primorsko-goranskoj županiji

    5.11.2014.
    Tribina pod nazivom Budućnost kulture u Primorsko-goranskoj županiji održati će se 05. studenog 2014. godine u Malinskoj, u kongresnoj dvorani hotela Malin, s početkom u 17.00 sati.
     
  • Kornić: Čitajmo naglas

    8.11.2014.
    Povodom Mjeseca hrvatske knjige, Katedra Čakavskog sabora Kornić, 08. studenog 2014. godine, na Placi, kod Glagoljske klupice, s početkom u 09.00 sati, organizira akciju Čitajmo naglas tijekom koje će biti čitana ljubavna poezija iz nedavno objavljene Antologije pjesništva otoka Krka.
  • Kornić: Predstavljanje (pretiska) knjige Lišće moga granja Mata Dvorničića

    8.11.2014.
    Povodom Mjeseca hrvatske knjige, Katedra Čakavskog sabora Kornić u suradnji s Katedrom Čakavskog sabora Kotor iz Crikvenice, 08. studenog 2014. godine, u prostoru Zavičajne etnografske zbirke Kornić, s početkom u 18.00 sati, priređuje predstavljanje (pretiska) knjige Lišće moga granja Mata Dvorničića.
     
 

Sustav kvalitete ISO 9001

Sukladno Politici kvalitete Gradska uprava Grada Krka svojim će sugrađanima, poslovnim subjektima, gostima i svim poslovnim partnerima osigurati potpuno zadovoljstvo u komunikaciji s Gradom i pružanju usluga. Potrebni preduvjeti osigurati će se kvalitetnom organizacijom, informatizacijom, stručnim kadrovima i njihovom stalnom edukacijom.
Stalnom komunikacijom i obostranim informiranjem osigurati će se da zahtjevi okruženja budu pravilno prepoznati te da se na njih odgovarajuće odgovori. U tom nastojanju poštivati će se svi zakonski propisi.
Politika kvalitete ugrađena je u sve dokumente Grada Krka i njezino provođenje obavezno je za sve službenike Grada i poslovne partnere. Svaki službenik Grada snosi odgovornost za provedbu Politike kvalitete na svom radnom mjestu.
Cilj je da Grad Krk bude prepoznat kao mjesto ugodnog življenja, u kojemu se na potrebe građana brzo i kvalitetno odgovara. Partnerski odnos i međusobno uvažavanje te kvalitetetan rad gradske uprave osigurati će zadovoljstvo svakog člana naše zajednice.
Grad Krk svjestan je svoje uloge u zajednici te će se uvijek nastojati prema istoj odnositi maksimalno odgovorno i u skladu s pozicijom i ugledom kojeg uživa. Ta će se pozicija kontinuirano unapređivati dugoročno stvarajući kvalitetnu uslugu na zadovoljstvo svih.
 
Sustav kvalitete u skladu je sameđunarodnom normom ISO 9001:2008.

Tim za provođenje sustava kvalitete čine:
 
  • gradonačelnik,
  • zamjenik gradonačelnika,
  • pročelnik Jedinstvenog upravnog odjela,
  • interni auditori.

Dokumetacija:

Zaključak o imenovanju rukovoditelja kvalitete [.pdf]