Ususret ljubljanskom predstavljanju bogate otočne ponude

Važnost slovenskog tržišta za otok Krk izuzetno je važna obzirom da Slovenci u turističkim ostvarenjima našeg otoka sudjeluju s više od 16%, što im je u ukupnom poretku po broju dolazaka i ostvarenih noćenja, nakon Nijemaca, osiguralo drugo mjesto.

Tijekom prošle godine, koja je uzimajući u obzir turističke rezultate bila rekordna, Slovenci su ostvarili 136.274 dolazaka i 676.503 noćenja. Iz toga možemo izvesti zaključak kako Slovenija spada u red naših najjačih emitivnih tržišta, što znači da je Slovencima otok Krk, obzirom na svoju blizinu i dugogodišnju tradiciju dolazaka, jedna od omiljenijih destinacija, a čemu svakako u prilog ide i njihovo dobro poznavanje sveukupne otočne ponude - uključujući kulturu, gastronomiju, prirodu i sve veći broj aktivnosti vezanih uz sport i rekreaciju. Naši neposredni susjedi tako na Krk dolaze ponajviše tijekom proljetnih i ljetnih mjeseci, iako su sve više prisutni i zimi, dok kao gosti najvećim dijelom odsjedaju u kampovima i privatnom smještaju te nešto manje u onom hotelskom.
Pogledamo li šire, vidjet ćemo kako je učešće Slovenaca na području Kvarnera veće od 15%, što znači da su kao i u slučaju otoka u ukupnom turističkom prometu po ostvarenim dolascima i noćenjima na drugom mjestu, a ti nam podaci također puno govore o sveukupnoj važnosti slovenskog tržišta. 
Motivirana tim pokazateljima, Turistička zajednica otoka Krka, u suradnji s lokalnim turističkim zajednicama i Turističkom zajednicom Kvarnera, u ljubljanskom predstavništvu Hrvatske turističke zajednice uskoro će održati predstavljanje četrdesetak proljetnih programa kojima su obuhvaćeni sadržaji vezani uz aktivni odmor, i to najvećim dijelom kroz organizirane biciklističke i pješačke ture, ali i brojne zabavne te gastro manifestacije među kojima svakako treba izdvojiti Adria Spring Trail u Omišlju, Biciklistički đir po Dubašnici, Krk Spring Bike Adventure, 4 Island MTB Stage Race u Baški, Pješački pohod na Obzovu, Dobrinjski đir ili Mjesec nautike u Puntu. Dakako, programa ima znatno više, a svi će po mjestima održavanja biti navedeni u jedinstvenom za ovu prigodu tiskanom letku, s time da će se cjelodnevno predstavljanje bogate i raznovrsne otočne ponude odvijati 07. travnja. 
U sklopu ljubljanske prezentacije također će se promovirati Restoran Rivica iz Njivica s ponudom morskih delicija te Kuća Krčkog pršuta Žužić iz Vrha s certificiranim pršutom, ali i Udruga Žlahtina koja će na kušanje okupljenima za krčkim info-pultom ponuditi poznatu Vrbničku žlahtinu.
Uzimajući u obzir sve navedeno, ovo će biti izvrsna prilika za susret sa slovenskim partnerima, agencijama, gostima i prijateljima, što će ih se ovim putem pozvati da posjete na naš otok!