Grad Krk dobio Savjet za zaštitu potrošača javnih usluga Grada Krka

Temeljem Zakona o zaštiti potrošača, kao i Odluke o osnivanju Savjeta za zaštitu potrošača javnih usluga Grada Krka, 03. siječnja 2017. godine, u uredu gradonačelnika održana je konstituirajuća sjednica tog savjetodavno-radnog tijela.
Gradonačelnik će tako u ovome kontekstu na raspolaganju imati svog zamjenika Čedomira Milera u svojstvu predsjednika Savjeta, kao i članove Miljenka Milohnića, inače predstavnika Udruženja obrtnika otoka Krka te Vlatka Martinovića, predstavnika Udruge za zaštitu potrošača, koji su za ovu zadaću vezani četverogodišnjim mandatima.
Primarni ciljevi Savjeta svedeni su na: praćenje ukupnog stanja cijena javnih usluga na području Grada Krka, predlaganje mjera za unapređenje uvjeta i načina korištenja javnih usluga iz nadležnosti Grada Krka, razmatranje prijedloga promjene cijena javnih usluga, praćenje stanja i davanje mišljenja o donošenju odluka o pravima i obvezama potrošača javnih usluga na transparentan, objektivan i nediskriminirajući način te razmatranje prijedloga akata koji imaju izravan ili neizravan utjecaj na obveze i prava potrošača javnih usluga.
Javnim uslugama, sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, smatraju se: javna vodoopskrba i javna odvodnja, prikupljanje miješanog i biorazgradivog otpada te obavljanje dimnjačarskih poslova.